دکتر حسین آبشاهی مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب:

جوانان غیور گام دوم انقلاب منتظر اشاره فرمانده کل قوا جهت پیوستن به حزب الله و حماس هستند

جوانان غیور امروز منتظر اشاره فرمانده کل قوا جهت پیوستن به حزب الله و حماس جهت حفظ دین اسلام و دفاع از حریم مسلمان در لبنان و غزه هستند.
تصویر جوانان غیور گام دوم انقلاب منتظر اشاره فرمانده کل قوا جهت پیوستن به حزب الله و حماس هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر حسین آبشاهی مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در حاشیه مراسم رونمایی از قطعه حماسی ارکسترال “خمسه شهادت” که توسط گروه ارکستر سمفونیک و گروه مرکز کُر مرکز شعر، موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما که در سالن کوثر آن سازمان برگزار میشد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز شاهد رشد و بالندگی جوانان گام دومی در همه عرصه ها از جمله ایثار و شهادت هستیم.

وی افزود: جوانان غیور امروز منتظر اشاره فرمانده کل قوا جهت پیوستن به حزب الله و حماس جهت حفظ دین اسلام و دفاع از حریم مسلمان در لبنان و غزه هستند.جوانان گام دوم انقلاب همانند جوانان دهه های ۵۰ و ۶۰ پیشتاز در عرصه ایثار و شهادت بوده همچنان که در مبارزه با داعش در سوریه و عراق برای دفاع از حرمین شریف از جان و مال و خانواده خود گذشتند.

وی ادامه داد: در این خصوص بارها سردار مقاومت شهید سلیمانی،جوانان امروز را بزرگ مردان نهضت امام خمینی (ره) در عرصه ایثار و از خودگذشتگی می نامیدند.

آبشاهی با اشاره به بازتاب سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: سخنان دکتر پزشکیان پر واضح بود بر اینکه جنایات رژیم صهیونیستی اسراییل محکوم است و ایران بر آتش بس فوری تاکید دارد و هیچ موقع ایران دنبال آتش افروزی جنگ و ناامن سازی منطقه نبوده و نیست ولی برای دفاع از خود و مسلمانان جهان از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد. ایران خواستار گفتگو و صلح در جهان است.

مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در ادامه خواستار همدلی، همفکری و وفاق ملی در همه زمینه ها و در همه سطوح نظام شد و گفت که بایستی همه مسئولین در عمل مطیع اوامر مقام معظم رهبری (حفظه الله) باشیم تا انشاالله شاهد رشد و بالندگی ایران عزیزمان در همه زمینه ها باشیم.

حسین آبشاهی مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در ادامه گریزی هم به نهایی شدن ساختار سازمانی قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب توسط تیم های کارشناسی داشت و افزود:این قرارگاه با تدبیر و زحمات یکسری از دلسوزان نظام و ایثارگران با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب در همه سطوح جامعه بعنوان نقشه راه و چراغ راه چهل سال دوم انقلاب شکل گرفته و این مرکز بعنوان یک تشکیلات مردم نهاد خودجوش جهت پیگیری تحقق بند به بند بیانیه گام دوم انقلاب در تمامی ارکان و بدنه نظام بخصوص دستگاههای اجرایی کشور بنا شده تا به فرموده حضرت آقا در عرصه مطالبه گری و جهاد تبیین ایفا نقش نماید که خوشبختانه تا این لحظه علاوه بر حضور جمعی از ایثارگران و خانواده شهدا و اساتید دانشگاه و متخصصین در رشته های مختلف ،حضور یکسری از مسئولین لشگری و کشوری در این قرارگاه قطعی شده که خود جای تقدیر دارد چرا که مسئولین هم خود را در قبال اجرایی شدن این بیانیه مکلف و سرباز حضرت آقا میدانند.

وی اظهار داشت: حضور سردار سرلشگر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین، امیر سرتیپ پوردستان رئیس مرکز راهبردی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار غیاثی راد معاون فرهنگی هیات رزمندگان غرب و شمالغرب کشور، سردار قادری معاون امور وابستگان سپاه، حضرت آیت الله اختری رئیس بنیاد عفاف و حجاب، دکتر رحیمی نسب جانباز و رئیس شورای مشاورین وزراء در امور ایثارگران بنیاد شهید، دکتر دشتی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، سردار محمد طهرانی مقدم، مسئول بنیاد شهدای غدیر در هیات امناء قرارگاه قطعی شده و انشاالله مسئولین دیگری هم اعلام امادگی نمودند که متعاقبا اعلام میگردد.

آبشاهی در پایان به رونمایی از کتاب “مادر شهیدان “در آینده نزدیک که توسط روابط عمومی قرارگاه به نگارش در آمده با حضور جمع کثیری از مادر و همسران شهدا از سراسر کشور و مسئولین قرارگاه در باغ موزه دفاع مقدس تهران خبر داد.

لازم بذکر میباشد به مناسبت هفته دفاع مقدس و رونمایی از قطعه حماسی “خمسه شهادت” مسئولین مرکز موسیقی صدا و سیما و بسیج صدا وسیما مورد تقدیر قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب قرار گرفتند.

منبع: پُرسون

786178

سازمان آگهی های پرسون