حزب‌الله به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان شبکه الصراط واکنش نشان داد

روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان حمله وحشیانه و ویرانگر رژیم صهیونیستی به ساختمان شبکه فرهنگی-مذهبی الصراط در ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد.

تصویر حزب‌الله به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان شبکه الصراط واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله وحشیانه و ویرانگر اسرائیل به ساختمان شبکه فرهنگی الصراط را محکوم و همبستگی کامل خود را با این موسسه و کارکنان آن اعلام می‌کنیم. کاری که دشمن صهیونیستی انجام داد تکمیل وحشی‌گری و تجاوزات آن به تمام موسسات رسانه‌ای از جمله هدف قرار دادن خبرنگاران در غزه و لبنان از آغاز نبرد طوفان الاقصی بدون توجه به هیچ گونه قوانین و منشورهای بین‌المللی است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: ما از تمام موسسات اطلاع‌رسانی و انجمن‌ها و گروه‌های تخصصی، صنفی و حقوقی بین‌المللی و عربی می‌خواهیم این تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی را محکوم و جنایت‌های دشمن صهیونیستی در حق رسانه‌ها و اصحاب رسانه را افشا کنند.

پیش از این روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ادعاهای دروغین دشمن صهیونیستی درباره وجود سلاح یا انبارهای سلاح در ساختمان‌های غیرنظامی از جمله ساختمان شبکه الصراط در ضاحیه جنوبی بیروت که این رژیم روز گذشته آن را بمباران کرد، صحت ندارد.

ارتش رژیم صهیونیستی در کنار ادامه جنایت‌های خود علیه مردم غزه، اخیرا عملیات‌های هوایی را علیه جنوب لبنان و بیروت انجام داد که به شهادت تعدادی از فرماندهان و رهبران حزب‌الله لبنان از جمله سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب و غیرنظامیان لبنانی منجر شد.

ارتش این رژیم شب گذشته حملات دیگری را به ضاحیه جنوبی بیروت از جمله ساختمان موسسه فرهنگی الصراط انجام داد.

منبع: ایسنا

786929

سازمان آگهی های پرسون