فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آئین تجلیل از سردار حاج عبدالله عراقی؛

سردار عراقی نقطه حرکت رزمندگان قزوینی است و برای همیشه قله افتخار ما خواهد بود

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آئین تجلیل از سردار حاج عبدالله عراقی عنوان کرد: سردار عراقی نقطه حرکت رزمندگان قزوینی است و برای همیشه قله افتخار ما خواهد بود و مفتخر هستیم برای داشتن چنین فرمانده‌ای که تابلوی تمام‌نمای سیمای پاسداری از انقلاب اسلامی است‌.
تصویر سردار عراقی نقطه حرکت رزمندگان قزوینی است و برای همیشه قله افتخار ما خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ عصر امروز با حضور سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا آئین تجلیل و تکریم از مقام سردار حاج عبدالله عراقی فرمانده دلاور و محبوب قزوینی از دوران دفاع مقدس تا برهه های مختلف در طول عمر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در این مراسم با بیان برخی اقدامات سردار عراقی بیان کرد: سردار عراقی نقطه حرکت رزمندگان قزوینی است و برای همیشه قله افتخار ما خواهد بود و مفتخر هستیم برای داشتن چنین فرمانده‌ای که تابلوی تمام‌نمای سیمای پاسداری از انقلاب اسلامی است‌.
وی ادامه داد: بار دیگر سیمای شهر ما به سیمای فرمانده ما آراسته شده است. آبروی او قصه قهرمانی‌های ماست که در قلب مردمان قزوین جاریست.
وی افزود: مهم و پرمعناست که هر کوچه و خیابان و میدان شهرمان به یک شهید آراسته‌ است، قلب‌ها و دل‌های ما معرف حاج عبدالله عراقی است و من کوچکتر از آن هستم که بزرگتر خود را معرفی کنم.کدام یک از عملیات‌ها و فرماندهی سردار عراقی را بگوییم؟
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: حاج عبدالله عراقی الگوی میدانی و فرماندهی و مجسمه ارزش‌ها و فضیلت‌های نیروهای قزوینی خلاصه می‌شود.
فرمانده ارشد نظامی استان قزوین اضافه کرد: حاج عبدالله عراقی، فرماندهان و نیروهای تحت امر را تربیت کرد و امروز این تعالیم در محور مقاومت گسترش یافته است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه سردار عراقی مهربان اما پرفروز و پرجاذبه است، گفت: این سردار سرافراز نقطه حرکت رزمندگان قزوینی است و برای همیشه قله افتخار ما خواهد بود و مفتخر هستیم برای داشتن چنین فرمانده‌ای که تابلوی تمام‌نمای سیمای پاسداری از انقلاب اسلامی است‌.
سردار رفیعی آتانی بیان کرد: سردار عراقی فرمانده سازنده محیط‌های معنوی ما بوده است چراکه او در میدان جنگ، اعتماد به نفس را برای نیروها به وجود آورده و قابل اتکا برای نیروهایش بود.

776070

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون