مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با پُرسون خبر داد:

هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است/ به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسیدگی خواهیم کرد

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین درجمع جانبازان و ایثارگران شهر اقبالیه در گفتگو با خبرنگار پُرسون قزوین گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و خدمات‌دهی به آنها از مهمترین برنامه‌های این نهاد است.
تصویر هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است/ به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسیدگی خواهیم کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، طی نشستی، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین به سئوالات جانبازان و ایثارگران شهر اقبالیه پاسخ گفتند.

در این نشست، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و خدمات‌دهی به آنها از مهمترین برنامه‌های این نهاد است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مسئولان و کارکنان بنیاد همه تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند با اجرای برنامه‌های مختلف، مشکلات این قشر معظم جامعه را برطرف کنند.
اسمعیلی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است، گفت: باید از این گنجینه، بهره‌برداری مناسبی در جهت تبیین دستاوردهای این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرد تا آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان بیشتر با ابعاد مختلف دفاع مقدس آشنا شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: در ادامه نشست، جانبازان و ایثارگران مشکلات خودشان را در زمینه‌هایی از جمله خودرو، درمان، تسهیلات و اشتغال مطرح کردند و پاسخ‌ها و راهنمایی‌های لازم را ارائه دادشد.
اسمعیلی اظهار داشت: برخی خواسته‌ها طبق قوانین قابلیت اجرایی دارند اما برخی از آنها فراقانونی است و باید نمایندگان مجلس ورود پیدا کنند تا قوانین به‌روز و یا جدید تصویب شود.
گفتنی است در ادامه نشست یاد شده، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری یادواره‌های شهدا، طرح سپاس و مراسم مختلف فرهنگی برگزار شد و مسئولان به منظور اجرای کیفی این برنامه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
لازم به یادآوری است در این نشست، محمدرضا شکوهی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و افشین اوسطی سرپرست بنیاد شهرستان قزوین حضور داشتند.

775898

سازمان آگهی های پرسون