سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی؛

ما همچنان مدیون خون پاک شهدا هستیم

در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با خانواده شهید حسین اجاقی دیدار و گفت‌وگو کردند.
تصویر ما همچنان مدیون خون پاک شهدا هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، در این دیدار شهرام شفیعی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، به نقش بزرگ و فداکارانه شهیدان در تامین امنیت و آسایش کشور اشاره کرد و گفت: «شهدای امنیت با نثار جان خود، بزرگترین سرمایه خود را برای پاسداری از خاک و ناموس این مرز و بوم تقدیم کردند. حضور در کنار خانواده شهدا به ما این پیام را می‌دهد که ما همچنان مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید با تمام توان در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن تلاش کنیم.»

وی ادامه داد: «شهید حسین اجاقی یکی از جوانان رشید و شجاع کشور بود که با ایثار و از خودگذشتگی در راه امنیت کشور قدم برداشت و در این راه به بالاترین درجه، یعنی شهادت نائل آمد. حضور ما در اینجا نشان‌دهنده این است که هیچ‌گاه نباید یاد و خاطره این شهیدان را فراموش کنیم و همواره باید در مسیر آرمان‌های آنها حرکت کنیم.»

در ادامه این دیدار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با اشاره به جایگاه والای شهیدان در فرهنگ اسلامی گفت: «شهیدان به عنوان چراغ‌های هدایت جامعه، راه را برای ما روشن کرده‌اند. آنها با رشادت و دلیری خود درس ایثار و فداکاری به ما آموختند و ما وظیفه داریم که با پیروی از راه و هدف آنها، ادامه‌دهنده این مسیر باشیم.»

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی با تاکید بر نقش خانواده‌های شهدا در تربیت و پرورش چنین فرزندانی، افزود: «خانواده‌های شهدا نماد صبر و استقامت هستند و ما باید با تکریم و احترام به آنان، ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی را در جامعه زنده نگه داریم. این خانواده‌ها نه تنها قهرمانانی را تقدیم کشور کردند، بلکه با صبر و پایداری خود به ما درس استقامت و ایمان داده‌اند.»

خانواده شهید حسین اجاقی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، از توجه و حمایت مسئولان تقدیر کردند و بر ادامه راه و آرمان‌های شهید خود تاکید کردند. آنها شهید حسین اجاقی را مایه افتخار خانواده و الگویی برای جوانان کشور دانسته و اظهار داشتند که همواره به شهادت او در راه وطن و دفاع از امنیت این مرز و بوم افتخار می‌کنند.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر و یادبودی از سوی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به خانواده شهید حسین اجاقی اهدا شد.

765442

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون