عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان قابل دفاع بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:‌ عملکرد پرسپولیس مقابل الاهلی خوب و قابل دفاع بود و اگر بازیکنان ما قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند، نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد.

تصویر عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان قابل دفاع بود

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید درخشان در خصوص شکست پرسپولیس در هفته اول لیگ نخبگان آسیا برابر الاهلی عربستان، اظهار داشت: پرسپولیس نمایش خوبی داشت و بازیکنان نشان دادند که توان رقابت با بهترین تیم‌های قاره‌کهن را دارند. متاسفانه در دیدار مقابل الاهلی شانس نداشتیم، چراکه مسحق حداقل تساوی بودیم. پرسپولیس شایسته باخت نبود و شک ندارم در بازی مقابل پاختاکور می‌توانیم برنده شده و سهامتیاز به به دست آوریم.

وی در مورد نقاط قوت و ضعف تیم، گفت: مقابل الاهلی خوب بازی کردیم و ضعفی نداشتیم. فقط امیدوارم مهاجمان تیم دیگر به این راحتی فرصت‌ها را از دست ندهند، چراکه امتیازات تمامی دیدارها مهم است. امیدوارم با آمدن لوکاس ژوآئو، بتوانیم در دیدارهای بعدی راحت‌تر به گل برسیم.

درخشان، تصریح کرد: خوب نیست که موقعیت‌های گلزنی به این راحتی از دست برود. در این بازی مشخص شد تیم فوتبال پرسپولیس توانایی شکست هر تیمی را دارد و تیم باید فقط در آرامش باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره درخشش الکسیس گندوز، یادآور شد: پیش از این هم اعلام کردم که حضور این دروازه‌بان می‌تواند خیال هواداران را راحت کند. او عملکرد درخشانی داشته و می‌تواند در طول فصل به یکی از نقاط قوت تیم تبدیل شود.

وی ادامه داد: امیدوارم باشگاه به دنبال میزبانی دیدارهای خانگی خود در ورزشگاه دیگری به غیر از شهر قدس باشد. در دیدار استقلال و الغرافه، مشکلات این ورزشگاه نمایان شد. از زمین چمن تا دیگر موارد، این ورزشگاه مشکل داشته و جایی برای دفاع ندارد.

منبع: ایرنا

765092

سازمان آگهی های پرسون