تردد در محدوده زوج وفرد اصفهان فروشی شد

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: شهروندان ساکن محدوده زوج و فرد می‌توانند با خرید مجوز تردد خودرو در محدوده طرح زوج و فرد، در محدوده مرکزی شهر تردد کنند.
تصویر تردد در محدوده زوج وفرد اصفهان فروشی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حسین حق‌شناس افزود: شهروندانی که محل سکونت آنها در محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد می‌توانند با مراجعه به سایت «اصفهانِ من» به آدرس my.isfahan.ir، درخواست صدور کارت تردد خود را به ثبت برسانند.

وی گفت: مصوبه فروش مجوز تردد ساکنان دارای تردد ضروری(سکونت) در روزهای مخالف پلاک خودرو با تسهیلات ویژه نیز فراهم شده است اما متقاضیان باید علاوه بر ثبت نام در سامانه و اخذ تاییدیه‌های لازم اطلاعات ملک خود را ثبت و تاییدیه‌های لازم را به همراه معاینه فنی خودرو نیز بارگذاری کنند.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: این مجوز بصورت ماهیانه صادر می‌شود و دریافت‌کنندگان مجوز باید هر ماه برای تمدید آن اقدام کنند.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش۳۰ درصدی ترافیک در ابتدای آغاز سال تحصیلی ادامه داد: از هم‌اکنون جلسات هماهنگی بین معاونت حمل و نقل شهرداری با پلیس راهور به منظور برقراری نظم در سطح شهر و اتوبان ها برنامه‌ریزی شده است.

ساعت اجرای طرح زوج و فرد اصفهان همزمان با بازگشایی مدارس از روز شنبه تا پنجشنبه صبح‌ها از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و عصرها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ تعیین شده است.

منبع: ایرنا

765033

سازمان آگهی های پرسون