خودروسازی داخلی به درد سری بزرگ برای مردم تبدیل شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بی‌توجهی به تعویض خوردوهای فرسوده به ویژه تاکسی‌های فرسوده و بی‌عملی ایران خودرو به تعهدات مسئولیت اجتماعی و عدم شفافیت در شرکت‌های زیرمجموعه که منجر به افزایش هزینه شده، خودروسازی داخلی را به درد سری بزرگ برای عموم مردم ایران تبدیل کرده است.
تصویر خودروسازی داخلی به درد سری بزرگ برای مردم تبدیل شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، بهروز محبی نجم‌آبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسویه کامل طلب گندم‌کاران به ویژه در شرق کشور شد و گفت: کود اوره صددرصد افزایش قیمت داشته که باید این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

وی همچنین با انتقاد از عدم پرداخت تسهیلات به کشاورزان و پرداخت نشدن وام‌ها کشاورزان گفت: خاموشی گسترده چاه موتورها منجر به خسارت‌های گسترده به تاسیسات و محصولات شده و طرح اجرای پنل‌های خورشیدی نیز متاسفانه با تاخیر مواجه است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در تذکر دیگری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود. از ریاست جمهور درخواست دارم از این سوء استفاده نابجا که ممکن است توسط سایر شرکت‌های خودروسازی تکرار شود، جلوگیری کرده و از حقوق مردم دفاع کند.

وی افزود: بی‌توجهی به تعویض خوردوهای فرسوده به ویژه تاکسی‌های فرسوده و بی‌عملی ایران خودرو به تعهدات مسئولیت اجتماعی و عدم شفافیت در شرکت‌های زیرمجموعه که منجر به افزایش هزینه شده، خودروسازی داخلی را به درد سری بزرگ برای عموم مردم ایران تبدیل کرده است.

محبی نجم آبادی در پایان و در تذکر دیگری بیان کرد: از ریاست جمهور که همه برای موفقیت دولت ایشان از هیچ تلاشی دریغ نداریم. درخواست دارم نسبت به اصحاب اعتراضات به توصیه‌های دلسوزان و مصلحان حقیقی ملت عنایت داشته باشد آن ها باعث خسارت‌های جبران ناپذیر در کشور شده و پیاده نظام رسانه‌ای آن‌ها تیز همچنان بر اشتباهات خود اصرار داشته‌اند و جبران مافات نکرده‌اند.

منبع: ایسنا

765016

سازمان آگهی های پرسون