ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار در عکس جدیدش

محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون که همیشه استایل ها و اکسسوری هایش مورد توجه مخاطبانش قرار میگرفت این بار ساعت مچی اش سوژه طرفداران شد.
تصویر ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار در عکس جدیدش

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد رضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون که حدود 5 سال از آخرین بازی او در سینما می گذرد، اینستاگرامش را با عکسی از خود به روز کرد، در این تصویر ساعت برند محمدرضا گلزار سوژه شد و قیمت آن در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. در ادامه این بخش جدیدترین عکس محمدرضا گلزار را منتشر کرده ایم.

محمدرضا گلزار که به جز بازیگری در حوزه مدلینگ نیز فعالیت دارد و معمولا با استایل‌های برند و پر هزینه‌اش مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد، تصویری جدید از خود منتشر و از ساعت گران‌قیمت خود رونمایی کرد. ساعت محمد رضا گلزار از برند رولکس مدل دیتونا بوده و گفته می شود قیمت آن حدوداً یک میلیارد تومان است.

عکس ساعت محمد رضا گلزار

درباره خانواده محدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران و نام کامل فامیلیش گلزار آذری بوده و اصالتا ترک است. او در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی است. این بازیگر، مجری و خواننده متاهل است و نام همسرش آیسان بوده؛ این زوج فرزندی ندارند.

منبع: نمناک

741090