جلسه مشترک کمیسیون آموزش با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از جلسه مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا خبر داد.
تصویر جلسه مشترک کمیسیون آموزش با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش سایت خبری پرسون، احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون متبوعش، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است تا روز یکشنبه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا جلسه مشترک برگزار کنند.

وی افزود: قرار است تا در این جلسه درباره تاثیر قطعی معدل در آزمون سراسری و تصویب کاهش سن ورود دانشجویان به 24 سال به دانشگاه فرهنگیان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: همچنین قرار است وزیر آموزش و پرورش نیز در جلسات این هفته کمیسیون جهت ارائه گزارش آخرین وضعیت ساماندهی و تامین نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید حضور یابد.

عظیمی‌راد با اشاره به جلسات خود با وزیر آموزش و پرورش درباره افزایش سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفته، گفت: در نتیجه مقرر شد در جلسه این هفته کمیسیون آموزش مجلس، این مسئله با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت آموزش و پرورش، نیز بررسی کارشناسی شود.

نماینده مشهد در مجلس درباره تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزشی گفت: بنده در این باره نیز اخیرا جلساتی با مدیران سازمان امور اداری و استخدامی و وزیر آموزش و پرورش داشتم که بر تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزشی به صورت قرارداد کار معین و تعیین تکلیف سایر معلمین طرح‌های مختلف؛ بحث و تبادل نظر جدی صورت گرفت و تلاش‌ها برای اضافه کردن معلمین پیش دبستانی در بند خ تبصره 15 قانون بودجه سال 1403 نیز ادامه دارد.

منبع: تسنیم

764436

سازمان آگهی های پرسون