بازداشت باند حرفه‌ای‌های سرقت از خودرو در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند حرفه‌ای سارقان محتویات داخل خودرو در محدوده جنت آباد تهران خبر داد.

تصویر بازداشت باند حرفه‌ای‌های سرقت از خودرو در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی قاسم‌پور درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار تیمی از ماموران پلیس قرار گرفت و آنان با مراجعه به محل وقوع سرقت‌ها اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته کرده و در نتیجه همین اقدامات نیز موفق شدند که هویت اعضای این باند سه نفره را مورد شناسایی قرار دهند.

وی ادامه داد: با شناسایی هویت اعضای این باند، ماموران متوجه شدند که هر سه عضو باند مذکور جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده و از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار دارند. در ادامه و با کسب این اطلاعات نیز با تحقیقات بیشتر و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، محل مخفیگاه متهمان شناسایی شد و با اخذ دستور قضائی، عوامل کلانتری به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه هر سه عضو این باند سرقت، طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت:‌ همچنین ماموران اقدام به بازرسی از مخفیگاه متهمان کردند که در جریان آن بیش از ۵۰ قلم اموال سرقتی شامل ۱۴ حقله رینگ و لاستیک، ۲۴ عدد ضبط و باند خودرو و ۱۰ عدد آمپلی فایر و اقلام دیگر کشف و ضبط شد.

قاسم‌پور با اشاره به انجام بازجویی از سه متهم دستگیر شده در مقر انتظامی خاطرنشان کرد: سه متهم در جریان بازجویی‌های جداگانه به جرم خود مبنی بر تشکیل باند سرقت و سرقت محتویات خودرو و ۲۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند که تاکنون چند نفر از شکات این پرونده شناسایی شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر شکات و مالباختگان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت:‌این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی هم در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

764202

سازمان آگهی های پرسون