دستگیری سارق حرفه‌ای گردنبند در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای گردنبند در مرکز تهران خبر داد.
تصویر دستگیری سارق حرفه‌ای گردنبند در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع سرقت‌های زورگیری و کردنبند قاب در مرکز تهران تیم‌های ویژه پایگاه پنجم پلیس آگاهی به صورت شبانه‌روزی وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه‌های جرم و استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق شدند یکی از سارقان حرفه‌ای را که به تازگی از زندان آزاد شده بود، شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با انجام عملیات تعقیب و گریز متهم در حالی که قصد ارتکاب سرقت دیگری را داشت، دستگیر شد و در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی طلاجات مسروقه کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود به ارتکاب 25 فقره سرقت در مناطق مختلف تهران اعتراف کرد، این متهم معمولاً با استفاده از موتورسیکلت و در ساعات تاریکی شب اقدام به سرقت می‌کرد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پرونده این متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی در دادسرای ناحیه 34 تهران در حال رسیدگی است.

وی گفت: از شهروندان در خواست می‌کنم تا در محیط‌های شلوغ و مکان‌های، خلوت همواره به اطراف خود توجه کنید و از افرادی که رفتار مشکوکی دارند دوری کنید و هنگام پیاده‌روی در خیابان فاصله ایمنی خود را با افراد ناشناس حفظ کنید و از قرار گرفتن در مکانهای تاریک و خلوت خودداری کنید.

منبع: تسنیم

764185

سازمان آگهی های پرسون