متفکرآزاد در نامه ای به رئیس جمهور خواستار شد:

برای مقام اول اجرایی استان آذربایجان شرقی شخصی کارآمد، مردمی و پاکدست انتخاب کنید

عضو هیئت رئیسه مجلس در نامه ای به رییس جمهور،برنامه ها و اولویت های پیشنهادی برای توسعه استان آذربایجان شرقی را مطرح کرد.
تصویر برای مقام اول اجرایی استان آذربایجان شرقی شخصی کارآمد، مردمی و پاکدست انتخاب کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، روح‌الله متفکرآزاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور، برنامه ها و اولویت های پیشنهادی برای توسعه استان را مطرح کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در این نامه علاوه بر تاکید بر پیگیری مطالبات حوزه مس و صنایع مرتبط، انتقال آب ارس، احیاء دریاچه ارومیه و دسترسی ایستگاه خاوران به تبریز با اشاره به مباحث توسعه کریدورها و جاده های ترانزیتی از دکتر پزشکیان خواستار احیای کریدور های ملی و بین المللی استان در سه محور ریلی، جاده ای و هوایی شد.موضوع ناترازی برق و ضرورت توجه به سرمایه گذاری در تامین و توزیع برق با نگاه به انرژی نو و تجدید پذیر از دیگر مسائلی مطروحه در این نامه می باشد.

وی در این نامه ادامه با اشاره به اهمیت اشتغال جوانان تاسیس و راه اندازی یکی صنایع مادر را به عنوان یکی از پیشران های مهم پیشرفت استان خواستار شد.

روح الله متفکر آزاد همچنین در حیطه کشاورزی به لزوم حمایت دولت از احداث گلخانه های مدرن و ارائه تسهیلات جهت تبدیل آبیاری سنتی به مدرن در حوضه آبریز دریاچه ارومیه اشاره کرد.

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس احداث خط قطار سریع السیر تبریز_ تهران و اتصال به قطار سریع السیر تهران_مشهد را از دیگر موضوعات مهم دانست که لزوم توجه ویژه دولت را مطالبه می کند.

وی در آخر نیز با توجه به طرح برخی گمانه زنی ها در خصوص انتخاب استاندار آذربایجان شرقی ضمن پرهیز از ورود مصداقی به این موضوع با اشاره به علاقه و احترام ویژه مردم استان به استانداران فقید و شهید گذشته از رئیس جمهور خواست که انتخاب فرد اول اجرایی استان از بین اشخاص کارآمد، مدیر، قاطع و در عین حال مردمی و پاکدست و به دور از بازی های سیاسی و دعواهای جناحی و با استفاده از تمام ظرفیت های استان انجام پذیرد.

منبع: خانه ملت

764071

سازمان آگهی های پرسون