شمس احسان تاکید کرد؛

لزوم یکپارچه سازی مدیریت مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس

شمس احسان در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد مدیریت مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس در منطقه 22 باید یکپارچه باشد
تصویر لزوم یکپارچه سازی مدیریت مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، شمس احسان در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیریت مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس در منطقه 22 باید یکپارچه باشد، گفت: «این مجموعه که بیش از ده سال سابقه دارد قرار بود به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی و گردشگری تهران نقش موثری در افزایش سرانه‌های فرهنگی و گردشگری داشته باشد و به نوعی حتی قلب گردشگری تهران محسوب شود اما در سال‌های اخیر به دلیل مدیریت چندگانه مشکلات مختلف ایمنی،‌زیست محیطی مختلفی بروز کرده که بر کیفیت زیست محیطی آنجا و ایمنی این مجموعه تاثیر گذاشته است.

شمس احسان افزود: در حال حاضر مهم ترین چالش‌های این مجموعه مشکلات زیست محیطی و کاهش منابع آبی دریاچه است که تهدید جدی برای اکوسیستم منطقه به حساب می‌آید. همچنین تجهیزات تفریحی فاقد استانداردهای ایمنی هستند و زیرساخت‌ها هوشمند نشده‌اند. علاوه بر اینها از ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی و اجتماعی آن به دلیل ناهماهنگی مدیریت به درستی استفاده نشده است.»

این عضو شورای شهر افزود: از مدیریت شهری طرح یکپارچه‌سازی مدیریت مجموعه را با تعیین متولی واحد درخواست داریم و انتظار داریم که ظرف یک ماه این طرح را در صحن شورا ارایه دهند.

منبع: همشهری

764022

سازمان آگهی های پرسون