درخواست صدر اعظم آلمان درباره جنگ اوکراین

صدر اعظم آلمان در یک مصاحبه تابستانی خواستار برگزاری کنفرانس صلحی برای پایان جنگ اوکراین با حضور روسیه شد.
تصویر درخواست صدر اعظم آلمان درباره جنگ اوکراین

به گزارش سایت خبری پرسون، اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان در یک مصاحبه تابستانی با زد دی اف آلمان با افتخار از رویکردهای سختگیرانه خود در قبال مهاجران سخن گفته و تاکید کرد: من بزرگترین چرخش را در برخورد با مهاجرت در تاریخ ده یا 20 سال گذشته انجام داده ام. از سال گذشته تاکنون تصمیمات مهمی گرفته شده است.

وی به اقداماتی از جمله کاهش مزایا برای پناهجویان، کنترل های ثابت مرزی و گسترش بازداشت های اخراج اشاره کرد.

شولتز همچنین گفت که پس از حمله تروریستی اخیر در زولینگن در پایان ماه اوت، دولت اکنون بسته امنیتی دیگری را راه اندازی کرده است که از جمله، گزینه های بیشتری در قانون اسلحه و مبارزه با تروریسم را فراهم می کند. علاوه بر این، "گزینه های بیشتری برای اقدام (...) برای نهادهای ما در برخورد با مهاجرت غیرقانونی وجود دارد.

صدر اعظم آلمان همچنین گفت "پیشنهادهای خوبی" از سوی دولت وجود دارد. وی در عین حال گفت: با این حال، واضح است که همه اینها باید در چارچوب قوانین اروپایی، معاهدات بین‌المللی و قانون اساسی ما عمل کنند.

"اولاف شولتز"، صدراعظم آلمان همچنین تاکید کرد که نمی خواهد از بوندستاگ رای اعتماد بخواهد و در نتیجه انتخابات زودهنگام فدرال را راه اندازی کند.

جنگ در اوکراین نیز موضوعی در مصاحبه تابستانی صدر اعظم آلمان با زد دی اف بود. صدراعظم آلمان در این گفتگو از تسریع تلاش‌های صلح حمایت کرد. شولتز گفت: من فکر می‌کنم اکنون زمانی است که باید در مورد چگونگی رسیدن سریع‌تر از این وضعیت جنگی به صلح بحث کنیم. کنفرانس صلح آینده باید با روسیه برگزار شود. وی تاکید کرد که در این مورد با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به توافق رسیه است.

در اواسط ژوئن، اولین کنفرانس صلح با حضور نمایندگان 90 کشور، اما بدون روسیه، در سوئیس برگزار شد. در آن زمان، شولتز، مانند سایر شرکت کنندگان، از مشارکت روسیه در کنفرانس های آینده در صورت امکان صحبت کرد. زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در آن زمان گفت که در صورت خروج نیروهای روسیه از اوکراین، مذاکرات صلح "فردا" آغاز خواهد شد.

شولتز همچنین از تسریع تلاش‌های صلح در جنگ روسیه علیه اوکراین حمایت کرد. صدراعظم در این مصاحبه گفت: "من فکر می کنم اکنون زمانی است که ما همچنین باید در مورد چگونگی رسیدن سریعتر از این وضعیت جنگی به صلح صحبت کنیم.

منبع: تسنیم

763862

سازمان آگهی های پرسون