تعطیلات بایدن در دوران ریاست جمهوری رکورد زد

روزنامه نیویورک پست فاش کرد: درحالی که کمتر از چهار سال از حضور جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید می‌گذرد، وی ۴۰ درصد از هزار و ۳۲۶ روز دوران ریاست جمهوری‌اش را در تعطیلات بسر برده است.

تصویر تعطیلات بایدن در دوران ریاست جمهوری رکورد زد

به گزارش سایت خبری پرسون، نیویورک پست با استناد بر آمار شوکه کننده گردآوری شده توسط کمیته ملی جمهوریخواهان نوشت: فرمانده ۸۱ ساله کل قوای آمریکا در مدت کمتر از چهار سال، ۵۳۲ روز یعنی حدود ۴۰ درصد از هزار و ۳۲۶ روز حضور در کاخ سفید در تعطیلات بوده است.

هر آمریکایی به طور متوسط ۱۱ روز در سال تعطیلات دارد و رکورد بایدن به اندازه مجموع تعطیلات ۴۸ ساله یک شهروند معمولی آمریکایی است.

مارک پائولتا مشاور کل دفتر بودجه کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ ریاست جمهوری پیشین آمریکا گفت: تصور این که بایدن در حالی که آمریکا و جهان در آتش است روی صندلی کنار ساحل استراحت می کند، وضعیت ریاست جمهوری وی را مشخص می کند.

وی افزود: تورم از کنترل خارج شده است، قیمت ها همچنان بسیار بالا هستند، مرزها با وجود میلیون ها مهاجر خارجی غیرقانونی که مرتکب جنایت های خشونت آمیز علیه شهروندان ما می شوند از کنترل خارج شده است و این وضعیت بسیار خطرناک در شرایطی بروز کرده که بایدن بیش از ۵۳۰ روز در تعطیلات بوده است.

گمانه زنی ها نشان می دهند که بایدن از ژوئیه گذشته به دلیل آزردگی از برخی از دموکرات ها از جمله نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا که از او خواسته اند در انتخابات شرکت نکند، کمتر در انظار عمومی حاضر شده است.

بر اساس این گزارش، بایدن بیش از ترامپ رئیس جمهوری سلف خود در تعطیلات بوده است. ترامپ ۲۶ درصد از دوران ریاست جمهوری اش را در سفرهای شخصی خارج از واشنگتن سپری کرد که به معنای ۳۸۱ روز از هزار و ۴۶۱ روز حضورش در کاخ سفید است.

این در حالیست که رونالد ریگان و باراک اوباما رئیسان جمهوری اسبق آمریکا فقط ۱۱ درصد از دوران دو دوره ای ریاست جمهوری خود را در تعطیلات بسر می بردند و جیمی کارتر تنها ۷۹ روز در تعطیلات بود که کمتر از ۵ درصد از دوران یک دوره ای ریاست جمهوری اش است.

منبع: ایرنا

763819

سازمان آگهی های پرسون