گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن با عراقچی

وزیر امور خارجه گفت: در زمانیکه بسیاری از کشورها فقط به اعلام مواضع علیه رژیم صهیونیستی اکتفا می‌کنند، دولت و ملت یمن در عمل مدافع مظلومیت ملت فلسطین بوده‌اند.

تصویر گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن با عراقچی

به گزارش سایت خبری پرسون، جمال عامر وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن، طی تماس تلفنی با سید عباس عراقچی، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای وی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت تقویت روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای تاکید کرد.

وزیر امور خارجه یمن با اشاره به تشدید درگیری‌ها در منطقه و حملات نظامی آمریکا و انگلیس به یمن افزود؛ موضع یمن در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تغییر نخواهد کرد.

جمال عامر با تاکید بر اهمیت اسناد و توافقات پیشین میان دو کشور ایران و یمن، نسبت به تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های اقتصادی و توسعه‌ای ابراز امیدواری کرد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه نیز ضمن تشکر، متقابلاً انتصاب جمال عامر به سمت وزیر امور خارجه یمن را تبریک گفت و اظهار داشت: روابط میان ایران و یمن و تداوم رایزنی‌ها میان دو طرف‌ با هدف کمک به امنیت منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر امور خارجه کشورمان با قدردانی از مواضع دولت و ملت یمن در خصوص جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه بیان داشت: در زمانی که بسیاری از کشورها فقط به اعلام مواضع علیه رژیم صهیونیستی اکتفا می‌کنند، دولت و ملت یمن در عمل مدافع مظلومیت ملت فلسطین بوده‌اند.

عراقچی از وزیر امور خارجه یمن جهت سفر به تهران به منظور تداوم گفتگو و تبادل نظر در خصوص مسائل مورد اهتمام مشترک در حوزه دوجانبه و منطقه‌ای دعوت بعمل آورد.

منبع: ایرنا

763662

سازمان آگهی های پرسون