سخنگوی وزارت امور خارجه ایران:

رژیم صهیونیستی از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حجم ویرانی‌های بجا مانده از تجاوز رژیم صهیونیستی به کرانه باختری بیان کرد که این رژیم از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده و استراتژی «زمین سوخته» را دنبال می‌کند.
تصویر رژیم صهیونیستی از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در خصوص میزان خسارات برجای مانده از تجاوز رژیم صهیونیستی به کرانه باختری در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: بر اساس اخبار، نیروهای رژیم صهیونیستی پس از 10 روز تجاوز به اردوگاه جنین و چهار روز حمله به شهر طولکرم در کرانه باختری از جنین و طولکرم عقب نشینی کرده‌اند.

وی افزود: تصاویر تخریب جنون آمیز تمامی زیرساخت‌های شهری و خدماتی نوار غزه و اکنون برخی از مناطق شمالی کرانه باختری به ویژه در جنین و طولکرم نشان می‌دهد که رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده و استراتژی «زمین سوخته» را دنبال می‌کند.

کنعانی تصریح کرد: کشورها و نهادهای بین‌المللی از نظر اخلاقی، انسانی و قانونی موظف به جلوگیری از تکرار جنایات جنگی در کرانه باختری توسط رژیم اسرائیل هستند.

به گزارش تسنیم، نظامیان ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد روز جمعه سرانجام پس از 10 روز یورش سنگین، از شهر و اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری خارج شدند.

با خروج نظامیان اشغالگر، رفت و آمد خودروها پس از 10 روز در خیابان‌هایی که همچنان از تخریب گسترده اشغالگران در امان مانده است از سر گرفته شد.

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، طی این لشکرکشی گسترده، 22 زن و مرد فلسطینی در شهر و اردوگاه جنین به شهادت رسیدند.

پس از خروج نظامیان اشغالگر، فلسطینی‌ها تصاویری از حجم تخریب و ویرانی بر جا مانده از شهر و اردوگاه جنین را منتشر کردند که نشان می‌دهد بولدزرهای اسرائیلی چگونه آسفالت خیابان‌ها را کنده و زیرساخت‌های آب و فاضلاب را تخریب کرده‌اند.

منبع: تسنیم

763641

سازمان آگهی های پرسون