حمله خطرناک حزب‌الله به ساختمانی در «نهاریا»

همزمان با حمله رژیم صهیونیستی به «کفرکلا» در جنوب لبنان، رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم حمله حزب‌الله به ساختمانی در «نهاریا» را حادثه‌ای خطرناک خواند.

تصویر حمله خطرناک حزب‌الله به ساختمانی در «نهاریا»

به گزارش سایت خبری پرسون، رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات علیه خاک لبنان، شهرک کفرکلا در جنوب این کشور را هدف حمله هوایی قرار داد.

یک پهپاد رژیم صهیونیستی نیز شهرک «طلوسه» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

در همین ارتباط جنبش حزب‌الله پایگاه نظامی «حبوشیت» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله راکتی قرار داد که مستقیما به هدف اصابت کرد.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که یک فروند موشک زمین به هوا را به سمت یک هواپیمای جنگی اسرائیلی پرتاب و آن را وادار به ترک حریم هوایی لبنان کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که دو موشک ضد زره به سمت شهرک «المطله» واقع در بخش شرقی مرز لبنان شلیک شده است.

از سوی دیگر خبرگزاری فلسطینی «سما» به نقل از «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که حمله صبح امروز حزب‌الله به یک ساختمان مسکونی در «نهاریا» رخدادی خطرناک است.

وی مدعی شد: ارتش با قدرت در شمال (فلسطین اشغالی) تلاش می‌کند و در آماده‌باش کامل قرار دارد و طرح‌های عملیاتی آماده کرده است.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی از وقوع آتش سوزی در پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک «شلومی» در منطقه الجلیل غربی در نتیجه اصابت موشک‌های حزب‌الله خبر دادند.

حزب‌الله امروز همچنین از حمله موشکی و پهپادی به چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی اعم از مقر تیپ «گولانی» و مقر یگان ۶۲۱ اغوز در پادگان «شراغا» در شمال «عکا» و مقر جدید فرماندهی تیپ غرب در جنوب پادگان «یعرا» و پایگاه «المرج» و حمله پهپادی به پایگاه «جل العلام» خبر داد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: ایرنا

763974

سازمان آگهی های پرسون