قلعه نویی:

در ایجاد موقعیت خوب بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در ایجاد موقعیت خوب بودیم و به تیرک دروازه هم زدیم اما بابت نیمه دوم باید معذرت خواهی بکنم.
تصویر در ایجاد موقعیت خوب بودیم

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر قلعه نویی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی در نشست خبری اظهار داشت: نیمه دوم بخصوص در گردش توپ و ایجاد موقعیت خوب بودیم و به تیرک دروازه هم زدیم اما بابت نیمه دوم باید معذرت خواهی بکنم.

وی افزود: باید بهتر بازی می کردیم طبیعی است بازی های اول همیشه اینجوری است. استرالیا مقابل بحرین در کشورش باخت، کره جنوبی با فلسطین جنگ زده در سئول مساوی کرد اما ما با اینکه شرایط خاص داشتیم و یکسری بازیکنان در شرایط مسابقه نبودند، جابه جایی زمین داشتیم، با همه این ها یک بر صفر بردیم و کلین شیت کردیم معذرت خواهی می کنم، تماشاگران ناراضی بودند، نمی دانم اگر جای استرالیا و کره بودیم نمی دانم شرایط چگونه می شد. توقع من این است که تیم بهتر بازی کند و از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم با اینکه چهار پنج بازیکن ما در شرایط خودشان نبودند، تیم ما چهار پنج موقعیت از دست داد. حزباوی یک اشتباه بچگانه کرد و بازیکن جوان تیم ملی است همان جوانی که می گویند. از بیرانود بخاطر روز خوبش باید تشکر کنم.

753545

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون