یاغی جدید فوتبال ایران در آستانه توافق با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با سعید مهری هافبک پیشین استقلال وارد مذاکره شده است.
تصویر یاغی جدید فوتبال ایران در آستانه توافق با پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که تصور می‌شد آخرین فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در این فصل به جذب یک وینگر راست یا مهاجم نوک اختصاص پیدا کند، مدیریت پرسپولیس در اقدامی عجیب با سعید مهری هافبک فصل گذشته آپوئل قبرس که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، وارد مذاکره شده است.

سعید مهری که سابقه حضور دو فصل متوالی در استقلال را داشت، پس از جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال، همراه با او به لیگ قبرس رفت و فصل درخشانی را با این تیم پشت سر گذاشت.

اما پس از پایان فصل سعید مهری هم جزو لژیونرهای بدون تیمی بود که پرسپولیس به تازگی به جذب او علاقه‌مند شده و طرفین به توافقاتی نیز دست پیدا کرده‌اند.

هواداران پرسپولیس در حالی که منتظر جذب یک بازیکن برای تقویت فاز هجومی بودند حالا باید دید چه واکنشی نسبت به جذب یک یاغی خواهند داشت، آن هم در شرایطی که پرسپولیس در پست او ریگی، سرلک و اسدبیگی را در اختیار دارد.

در سوی مقابل گفته می‌شود گاریدو پس از ارزیابی عملکرد اسدبیگی در دو بازی که به میدان رفته، تصمیم گرفته او را در لیست مازاد خود قرار دهد تا این بازیکن بعد از دو فصل و درحالی که انتظارات را برآورده نکرده، به درهای خروج این تیم نزدیک شود.‌

منبع: پرسون

753481

سازمان آگهی های پرسون