تمدید قرارداد اورونوف از دغدغه های اصلی پرسپولیس

یکی از دغدغه های اصلی مدیران باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد با اوستون اورونوف است.
تصویر تمدید قرارداد اورونوف از دغدغه های اصلی پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از دغدغه های اصلی رضا درویش در جایگاه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد با اوستون اورونوف است. ستاره ازبک پرسپولیس که در نیم فصل لیگ گذشته با تلاش های بامدادی درویش از استقلال هایجک شد، حالا یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس است.

اوستون در همین مدت زمان کوتاهی که در پرسپولیس حضور داشته نشان داده سطح فوتبالی که ارائه می دهد فراتر از فوتبال ایران و به گمان بسیاری از کارشناسان حتی فراتر از سطح فوتبال آسیا است و به همین دلیل در صورت حضور در لیگ نخبگان ممکن است مورد توجه تیم های متمول عربستانی و قطری قرار بگیرد. به هرحال قرارداد اورونوف در انتهای فصل با پرسپولیس به پایان می‌رسد و بی شک این ملی پوش ازبک با توجه به نوع فوتبالی که ارائه می دهد و سن وسالی که دارد، با سیلی از پیشنهاد تیم های آسیایی و اروپایی مواجه خواهد شد.

همین موضوع باعث شده تا طی هفته های اخیر هواداران پرسپولیس از باشگاه بخواهند تا تحت هر شرایطی قرارداد این بازیکن تمدید شود و البته که مدیرعامل پرسپولیس که خودش پای اورونوف را به پرسپولیس باز کرده بیشتر از هرکسی به دنیال تمدید قرارداد با این بازیکن است.

خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس تایید می کند که در این زمینه پرسپولیس مذاکرات اولیه ای را با اورونوف انجام داده و قرار است پس از پایان زمان نقل و انتقالات تابستانی و فراغت پرسپولیس از جذب بازیکنان موردنیاز، پروژه تمدید قرارداد با اورونوف انجام شود. البته که مسئله مالی مهم ترین موردی است که طرفین باید در مورد آن به توافق برسند وگرنه بعید است مشکل دیگری برای ادامه همکاری اورونوف با پرسپولیس وجود داشته باشد و این بازیکن از شرایطش در ایران در این مدت کاملا راضی است.

منبع: خبرورزشی

753398

سازمان آگهی های پرسون