ویژه‌برنامه‌های انتخاب رشته برای دانش آموزان در شبکه شاد

با اعلام نتایج آزمون سراسری، شبکه شاد با همکاری وزارت آموزش و پرورش، برنامه‌هایی را برای کمک به دانش‌آموزان در انتخاب رشته فراهم کرده است.
تصویر ویژه‌برنامه‌های انتخاب رشته برای دانش آموزان در شبکه شاد

به گزارش سایت خبری پرسون، در شبکه شاد، بخشی ویژه با عنوان "انتخاب رشته" در نظر گرفته شده که شامل محتوای متنوع و خدمات اختصاصی از جمله انتخاب رشته، پخش زنده و بورسیه برای دانش‌آموزان است.

دانش‌آموزان هر شب ساعت 21 می‌توانند با مراجعه به بخش "پخش زنده"، بیننده برنامه‌ای باشند که به سوالات و نیازهای آن‌ها در زمینه انتخاب رشته پاسخ می‌دهد.

علاوه بر این، از ساعت 22 تا 23 یک برنامه پخش زنده برای مشاورین و مدیران مراکز آموزشی برگزار می‌شود. این برنامه به طور اختصاصی به افراد مرتبط با مشاوره آموزش و پرورش ارسال می‌شود و نکات مشاوره‌ای، تغییرات دفترچه راهنما و موارد نیازمند به‌روز رسانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین از ساعت 23 با همکاری شبکه امید، پخش زنده دیگری در شبکه شاد آغاز می‌شود که در آن مشاوران توضیحات ویژه‌ای برای دانش‌ آموزان و اولیای آ‌ن‌ها ارائه می‌کنند.

در بخش مرتبط با انتخاب رشته، دانش‌آموزان می‌توانند به اطلاعات مربوط به مراکز انتخاب رشته آزمون‌ها دسترسی داشته باشند و لیست مراکز منتخب در هر استان برای مراجعه و دریافت مشاوره حضوری در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

یکی دیگر از بخش‌های ویژه امسال، بخش بورسیه‌ها است. با مشارکت بخش‌های صنعتی کشور و تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت علوم و صنایع، بورسیه‌های صنعت و دانش در برخی دانشگاه‌ها ایجاد شده که لیست این دانشگاه‌ها و مزایای بورسیه‌ها به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

دانش‌آموزان متقاضی کنکور 1403 می‌توانند با انتخاب بخش "انتخاب رشته" از صفحه اصلی شاد و همچنین بخش "برو پی‌ کارت" از قسمت رویداد، به موارد متنوعی برای کمک به انتخاب رشته دسترسی پیدا کنند.

منبع: تسنیم

753393

سازمان آگهی های پرسون