نخستین دادگاه‌ صلح استان اصفهان افتتاح شد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به افتتاح اولین دادگاه صلح استان اصفهان در شهرستان برخوار گفت: تا پایان هفته شعب دادگاه‌های صلح در چهار شهرستان دیگر استان نیز شروع به کار خواهند کرد و به زودی در همه حوزه‌های قضائی استان فراگیر خواهد شد.
تصویر نخستین دادگاه‌ صلح استان اصفهان افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حجت‌الاسلام اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان که به منظور افتتاح مجتمع دادگاه صلح به دولت‌آباد برخوار سفر کرده‌ بود، اظهار کرد: در اجرای قانون جدید شوراهای حل اختلاف و ایجاد دادگاه‌های صلح، پس از راه‌اندازی شعب دادگاه صلح در دادگاه‌های بخش در سطح استان، اولین شهرستانی که شعب دادگاه‌های صلح در آن مستقر شد حوزه قضائی برخوار است.

وی افزود: در معیت هر شعبه دادگاه صلح، یک شعبه شورای حل اختلاف مستقر می‌شود و با هدف ترویج فرهنگ صلح و سازش، کاهش اطاله دادرسی، کاهش هزینه‌های دادرسی مسائل مربوط به برقراری صلح بین طرفین را پیگیری می‌کند.

جعفری خاطرنشان کرد: مجتمع دادگاه صلح برخوار که در محیطی مناسب افتتاح شده دارای دو شعبه رسیدگی است و تا پایان هفته شعب دادگاه‌های صلح در چهار شهرستان دیگر استان(خوانسار، دهاقان، نطنز و سمیرم) نیز شروع به کار خواهند کرد و به زودی در همه حوزه‌های قضائی استان فراگیر خواهد شد.

منبع: دادگستری

753374

سازمان آگهی های پرسون