دونفر فوتی و یک مصدوم در حادثه تصادف در اتوبان شهید اردستانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کشنده تانکر با کامیون بنز تک و همچنین سواری ساینا با کشنده تانکر ۲ نفر فوت و یک نفر مصدوم می‌شود.
تصویر دونفر فوتی و یک مصدوم در حادثه تصادف در اتوبان شهید اردستانی

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان

اظهار داشت: ساعت ۴ و ۴۱ دقیقه بامداد امروز یکشنبه ۱۱ شهریور یک مورد حادثه تصادف و محبوسی واقع در اتوبان شهید اردستانی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ ایستگاه‌ ۷ و ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کشنده تانکر با کامیون بنز تک برخورد کرده و همچنین خودروی سواری ساینا نیز به کشنده تانکر برخورد می‌کند که بر اثر این حادثه راننده کشنده تانکر و همچنین راننده کامیون بنز تک براثر شدت جراحات در همان لحظات ابتدایی حادثه جان خود را از دست می‌دهند و راننده خودروی ساینا نیز به‌شدت مصدوم می‌شود.

شریعتی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و ضمن رعایت موارد ایمنی، با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک اقدام به آزادسازی محبوسین کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: با حضور آتش‌نشانان عملیات آزادسازی محبوسین با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از بین آهن‌پاره‌ها انجام شد و فوت رانندگان کشنده تانکر و کامیون پس از بررسی عوامل اورژانس تأیید شد.

وی عنوان کرد: راننده خودروی سواری ساینا نیز پس از اقدامات اولیه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

شریعتی گفت: پس از اتمام عملیات با انتقال خودروها به حاشیه امن اتوبان، ایمن‌سازی محل حادثه انجام و محل تحویل نیروهای انتظامی شد.

منبع: آتش نشانی

753115

سازمان آگهی های پرسون