فرماندهی مرکزی رژیم صهیونیستی درباره جنگ هشدار داد

فرماندهی مرکزی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کرانه باختری در آستانه انفجار است.

تصویر فرماندهی مرکزی رژیم صهیونیستی درباره جنگ هشدار داد

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه «یسرائیل هیوم» نوشت: فرماندهی مرکزی اسرائیل هشدار داده که کرانه باختری در آستانه انفجار است و گسترش جنگ در این منطقه باری بر دوش نیروهای ارتش خواهد گذاشت.

پیش از این منابع عبری گزارش دادند در درگیری‌های محله الجابریات در شهر جنین یک سرباز اسرائیلی کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره نیز از درگیری‌های شدید بین نیروهای رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در اردوگاه جنین خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی اضافی را به اردوگاه جنین منتقل کرد.

همچنین خبرنگار الجزیره از وقوع انفجارهایی در اردوگاه جنین و پرواز بالگردهای رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین خبر داد.

این خبرنگار اعلام کرد یک حادثه امنیتی سخت در اردوگاه جنین رخ داده است و نیروهای رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی گسترده‌ای را از چندین محور به داخل شهر جنین و اردوگاه آن منتقل کردند.

درگیری‌های شدیدی بین اعضای مقاومت و نیروهای اشغالگر در اردوگاه جنین رخ داد و منابع اعلام کردند درگیری‌ها در محله الدمج در سایه صدای انفجارهای شدید در این منطقه ازسرگرفته شد.

برای چهارمین روز متوالی شهر جنین و اردوگاه آن در معرض یورش گسترده نیروهای صهیونیست و محاصره ساکنان و درگیری‌های مسلحانه گروه‌های فلسطینی با آن‌ها و انفجار بمب‌ها در خودروهای نیروهای اشغالگر قرار دارد.

نیروهای رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه گذشته یورش به شهرها و اردوگاه‌های طوباس، طولکرم و جنین را آغاز کردند و بعد از طوباس و طولکرم عقب نشینی کردند اما همچنان در جنین حضور دارند. تعداد شهدا در این یورش‌ها تاکنون به بیش از ۲۰ تن رسیده است.

منبع: ایسنا

753060