چند مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اصفهان قلع و قمع شده است؟

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۸۵۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۳۶۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع قلع و قمع شده است.
تصویر چند مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اصفهان قلع و قمع شده است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ محمد حسین احمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان اظهار داشت: تعداد ۲۹ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی جی و قهاب به مساحت ۶۷۰۰ مترمربع در یازدهمین مرحله سال ۱۴۰۳، در دهستان جی و قهاب، اراضی کوی شهید شاکر قلع و قمع شد.

وی افزود: ۲۹ پلاک ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی و بنا در اراضی کوی شهید شاکر از توابع مرکز جهاد کشاورزی جی و قهاب که مالکان آن بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بود، در قالب تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، قلع و قمع شد.

احمدی ادامه داد: از ابتدای سال ۸۵۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۳۶۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع قلع و قمع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان تصریح کرد: هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به جز با اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است و در صورت هرگونه مشاهده با سامانه ۱۳۱ تماس بگیرید.

وی بیان کرد: از کلیه بهره‌برداران بخش کشاورزی درخواست می‌شود قبل از هرگونه ساخت و ساز جهت مشاوره و اخذ مجوز به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

منبع: فارس

752932