130 پروژه کشاورزی در استان اصفهان بهره‌برداری می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در دهه فجر ۱۳۰ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 522 میلیارد تومان در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.
تصویر 130 پروژه کشاورزی در استان اصفهان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون،ازاصفهان:مهرداد مرادمند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان اشاره پروژه‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته و به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، طرح‌های متعددی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: در دهه فجر سال جاری، ۱۳۰ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۲۲ میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند که عمده اعتبار اجرای این طرح‌ها توسط بخش خصوصی تامین شده و نشان‌دهنده استقبال سرمایه‌گذاران استان از فعالیت در بخش کشاورزی است.

مرادمند تصریح کرد: این طرح‌ها زمینه ایجاد اشتغال برای ۲۶۶ نفر و تثبیت اشتغال ۶۹۸ نفر را فراهم می‌سازد و ۱۰۵۳۳ خانوار بهره‌بردار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های صورت گرفته، پروژه‌ها دارای تنوع هستند و پراکندگی آنها در شهرستان‌های مختلف استان مورد توجه قرار گرفته تا شاهد افتتاح این طرح‌ها در نقاط مختلف استان باشیم.

وی گفت: شهرستان‌های چادگان، اصفهان، دهاقان و تیران و کرون بیشترین تعداد پروژه‌های آماده بهره‌برداری را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: فارس

598485