مسئول موکب رهروان حضرت زینب (سلام الله علیها) شهر اقبالیه:

اسکان و پذیرایی بیش از ۲ هزارنفر زائر توسط موکب رهروان حضرت زینب(ع)اقبالیه در کربلا

سید علی پرپینچی مسئول موکب رهروان حضرت زینب (سلام الله علیها) شهر اقبالیه درکربلا از اسکان و پذیرایی بیش از ۲ هزار نفر زائر امام حسین (علیه السلام) در این موکب به صورت روزانه خبر داد.
تصویر اسکان و پذیرایی بیش از ۲ هزارنفر زائر توسط موکب رهروان حضرت زینب(ع)اقبالیه در کربلا

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سید علی پر پینچی مسئول موکب رهروان حضرت زینب (سلام الله علیها) شهر اقبالیه در حاشیه خدمات‌دهی این موکب در کفتگو با خبرنگار پرسون قزوین در شهر کربلا، گفت: مردم ولایت شهر اقبالیه با عنایت ویژه اهل بیت (ع) امسال برای چهارمین سال متوالی موکب رهروان حضرت زینب(سلام الله علیها)در شهر کربلا را به پا کردند تا خدمتی هرچند کوچک به زائران اباعبدالله (ع) برای عرض ادب به ساحت سید و سالار شهیدان ارائه کنند.

مسئول موکب رهروان حضرت زینب (سلام الله علیها) شهر اقبالیه به تشریح فعالیت‌های این موکب در ایام اربعین پرداخت و گفت: به بیش از ۲ هزار نفر روزانه در وعده‌های صبحانه، نهار، شام و میان وعده پذیرایی شامل: ترشی و خیارشور و زیتون نوشابه و دوغ،میان وعده وشامل: شربت، میوه، بستنی، هندوانه، صورت گرفت و همچنین برنامه های فرهنگی مذهبی شامل: اقامه نمازهای جماعت با استفاده از سخنرانان و مداحان کشوری و شهری و استقبال و همکاری خادمین در احیای معارف اهل بیت علیهم السلام هر روز بعد از نماز عصر و نماز عشا برگ زرین دیگری در خدمات موکب رهروان حضرت زینب سلام الله علیها میباشد،فضاسازی شهدایی محیط، برگزاری برنامه مهدکودک برای کودکان، هدایای فرهنگی اجرای گروه سرود و تجلیل از خانواده های شهدای عراق و همسایگان موکب از دیگر برنامه ها بود.
سید علی پر پینچی خاطرنشان کرد: موکب رهروان حضرت(زینب سلام الله علیها ) از ۲۲ مردادماه تا ۵ شهریورماه جاری در کربلای معلی به زائران خدمت رسانی کردند.
پرپینچی بیان اینکه با حمایت‌های مردمی، حضور خیرین و همه آنهایی که عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) دارند، موکب از شهر اقبالیه در کربلا معلی راه‌اندازی شده، افزود: همه می‌دانیم که راه‌اندازی موکب کار آسانی نیست و تمام‌ کارها به همت خادمینی است که بدون ادعا و مواجب فقط به عشق سیدالشهدا (ع )در خدمت زوار اربعین هستند.
مسئول موکب رهروان حضرت زینب (سلام الله علیها) شهر اقبالیه اظهار کرد:اربعین تمدن ساز و مقدمه ظهور است و فقط مختص ایرانی‌ها نیست بلکه جهانی است و باید جهانی‌تر شود تا بتوانیم مقدمات ظهور را فراهم کنیم.
پرپینچی از همکاری صمیمانه و دوستانه ابوهاشم و اهالی شهر بلد در تمامی امور موجب دلگرمی و خدمات رسانی بهتر در امور موکب بود تشکر کرد.
مسئول موکب رهروان حضرت زینب (سلام الله علیها)در آخر از هیئت امنای موکب رهروان حضرت زینب سلام الله علیها اقبالیه وهمه خادمین این موکب که۱۲ روز خالصانه فعالیت کردند تقدیر وتشکر می نمائیم.
خبرنگار: حسین رستمی

752584