لوازم التحریر ارزان و با کیفیت را از کجا بخریم؟

آدرس های دقیق برای خرید لوازم تحریر شیک در تهران به صورت تک و عمده را در این مطلب برایتان آماده کرده ایم.
تصویر لوازم التحریر ارزان و با کیفیت را از کجا بخریم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، والدین به فکر خرید لوازم التحریر برای فرزندانشان هستند. با توجه به وضعیت اقتصادی بسیاری از افراد برای خرید لوازم اتحریر به دنبال جای ارزان هستند که متنوع ترین و با کیفیت ترین لوازم التحریر و وسایل مدرسه را داشته باشد. در این مطلب به معرفی چند بورس لوازم التحریر در تهران می پردازیم تا بتوانیم به شما مخاطبان در خرید محصولات کاربردی، با کیفیت و قیمت مناسب کمک کنیم.

بازار لوازم تحریر 15 خرداد

بازار تهران، یکی از مهم‌ترین بازارهای کشور محسوب می‌شود که در بافت قدیمی تهران در میدان پانزده خرداد قرار دارد. در بازار بزرگ تهران می توان انواع اجناس چون لباس،کفش و کتانی، لوازم آشپزخانه، لوازم التحریر و... را یافت. اگر خواهان لوازم تحریر ارزان، خوب، عمده و یا تکی هستید به آدرس های زیر در بازار تهران رجوع کنید:

1. بازار پله نوروز خان:

برای دسترسی به بازار پله نوروزخان، شما می‌توانید از ایستگاه مترو 15 خرداد یا از آدرس خیابان پانزده خرداد، روبروی پامنار، پله نوروزخان، بازار نوروزخان استفاده کنید. بازار پله نوروز خان نام یکی از بخش‌های بازار بزرگ و تاریخی بین الحرمین است که در آن علاوه بر لوازم التحریر و نوشت افزار سایر وسایل مورد نیاز برای شروع سال تحصیلی مانند کوله پشتی مدرسه، ظرف غذا یا قمقمه آب به فروش می رسد.

2. پاساژ جواهریان:

پاساژ جواهریان یکی از بخش‌های بازار بزرگ و تاریخی بین الحرمین و از مراکز فروش انواع لوازم تحریر و ابزار نقاشی است که در خیابان پانزده خرداد بعد از مسجد شاه، ورودی پاساژ جواهری قرار دارد.

3. پاساژ مجید:

پاساژ مجید یکی از مراکز خرید بازار تهران و بورس فروش لوازم تحریر و ابزار نقاشی است.پاساژ مجید در خیابان پانزده خرداد بعد از مسجد شاه قرار دارد.

بازار لوازم تحریر باغ کتاب حقانی

باغ کتاب تهران مجموعه جذابی برای تفریح و خرید در کنار دوستان و خانواده است. در باغ کتاب نه تنها می توانید به بیش از 400 هزار عنوان کتاب دسترسی داشته باشید بلکه می توانید انواع لوازم التحریر مانند جامدادی، دفتر، دفترچه و وسایل طراحی برای پیش دبستان تا پیش دانشگاهی را نیز تهیه نمایید. ایستگاه مترو شهید حقانی و ایستگاه مترو شهید همت نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به باغ کتاب هستند که هر دو فاصله یکسانی (حدود ده دقیقه پیاده‌روی) تا باغ کتاب دارند.

بازار لوازم تحریر انقلاب

خیابان انقلاب بورس خرید و فروش خرید و فروش لوازم التحریر مدرسه است. شما در خیابان انقلاب نه تنها تمام لوازم لازم برای تحصیل خود یا فرزندانتان را پیدا می‌کنید بلکه می‌توانید کتاب های متفرقه را نیز در آنجا بیابید. فروشگاه های متنوع و متعددی در خیابان انقلاب‌ وجود دارد که در آنها انواع دفتر، خط کش، مداد، خودکار، مداد رنگی، لوازم نقاشی و...یافت می شود. میدان انقلاب تهران یا «میدان 24 اسفند» در شهر تهران در تقاطع خیابان‌های انقلاب، کارگر و آزادی قرار دارد.

منبع: نمناک

752438