بررسی امکانات هتل سارای تبریز برای گردشگران خارجی

در سفر به تبریز هتل‌های زیادی برای اقامت چند روزه وجود دارد. در این میان هتل سارای تبریز یکی از گزینه‌های خوبی است که می‌توانید برای اقامت چند روزه انتخاب کنید.
تصویر بررسی امکانات هتل سارای تبریز برای گردشگران خارجی

به گزارش سایت خبری پرسون، در سفر به تبریز هتل‌های زیادی برای اقامت چند روزه وجود دارد. در این میان هتل سارای تبریز یکی از گزینه‌های خوبی است که می‌توانید برای اقامت چند روزه انتخاب کنید. این هتل اگرچه در دسته هتل‌های سه ستاره قرار دارد، اما امکانات مناسب، تمیز بودن فضا و شیک بودن آن باعث شده که برخی تورهای گردشگری خارجی نیز آن را برای اقامت مهمانان خود انتخاب نمایند. البته هتل‌های خوب زیادی در این شهر وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان هتل سهند تبریز را نام برد. اما در ادامه کمی بیشتر با هتل سارای تبریز و امکانات آن آشنا می‌شویم.

کمی درباره هتل سارای تبریز

شهر تبریز جاذبه‌های گردشگری متعددی مانند مسجد کبود، بازار بزرگ تبریز، ارگ علیشاه، خانه مشروطه، برج ساعت، موزه قاجار و... دارد که باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌شود. به همین دلیل این شهر دارای اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعددی مانند هتل سهند تبریز است. اما دراین‌بین هتل سارای تبریز به‌عنوان یک هتل سه ستاره که در سال 1399 به بهره‌برداری رسیده، امکانات خوبی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

این هتل که دارای فضایی تمیز و امکانات رفاهی مناسب است، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و همین مزیت نیز رضایت‌مندی مهمانان هتل را برای دسترسی راحت به اماکن تفریحی و تاریخی شهر فراهم کرده است. همچنین کارکنان هتل تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا با رفتاری حرفه‌ای و همراه باادب، خاطرات خوشی از اقامت در هتل را برای شما ایجاد نمایند.

سارای، افسانه مردم آذربایجان

سارای، افسانه مردم آذربایجان

نام این هتل از سارای یا سارا گرفته شده که در اصل یکی از افسانه‌های مردم آذربایجان است. هتل سارای که در شش طبقه بنا شده، 29 واحد اقامتی مختلف را در ابعاد متفاوت در خود جای‌داده و خدمات گردشگری به مهمانان ارائه می‌کند.

قرارگرفتن این هتل در خیابان شهید مدرس موجب شده که دسترسی آسان به مسجد کبود، خانه تاریخی حیدرزاده و عمارت شهرداری داشته باشد و مسافران ایرانی و خارجی در فاصله محدودی بتوانند خودشان را به این امکان گردشگری برسانند. البته سایر جاذبه‌های گردشگری تبریز مانند خانه مشروطه، خانه پروین اعتصامی، مقبره الشعرا، آرامگاه شهریار، موزه قاجار و ارگ تبریز نیز در حداکثر فاصله 2 کیلومتری از هتل قرار گرفته تا با صرف زمانی بسیار محدود از این اماکن بازدید نمایید.

امکانات و خدمات هتل سارای تبریز

اگر با خودروی شخصی به تبریز سفر می‌کنید، نگران محل امن برای خودروی خود نباشید. این هتل دارای یک پارکینگ غیرمسقف در جلوی هتل است تا خودروی خود را در آن قرار دهید. همچنین در لابی و تمام اتاق‌ها امکان استفاده از اینترنتی با حجم یک و نیم گیگابایت برای هر مسافر وجود دارد که عدد قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

از جمله امکانات دیگری که در این هتل برای مسافران و در هر اتاق در نظر گرفته شده، مواردی مانند رخت‌آویز، کمد لباس، دراور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، حمام و لوازم بهداشتی، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم اطفاء حریق و اینترنت رایگان است.

علاوه‌برآن خدمات روم سرویس نیز به مهمانان ارائه می‌شود تا نوشیدنی و اقلام موردنیاز خود را در کمترین زمان ممکن سفارش بدهند. هتل سارای تبریز امکانات دیگری مانند رستوران بام، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه و اتاق چمدان نیز دارد. همچنین با خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه‌داری، کرایه اتومبیل، باربری، خدمات ویژه معلولین، تهیه بلیط، تاکسی‌سرویس، تور و خدمات cip امکان راحتی بیشتر را در سفر به تبریز برای شما فراهم می‌کند.

کافی‌شاپ و رستوران هتل سارای

هتل سه ستاره سارای یک کافی‌شاپ زیبا دارد که در طول روز با نوشیدنی‌های سردوگرم از مسافران پذیرایی می‌کند؛ بنابراین بعد از یک گردش نیمروزی یا استراحت عصرانه می‌توانید به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید و با نوشیدنی موردعلاقه خود، لحظاتی را در آرامش سپری نمایید. البته این کافی‌شاپ محیطی مناسب برای ملاقات‌های دوستانه یا دورهمی خانوادگی و کاری نیز هست.

همچنین هتل سارای یک رستوران تمیز با ظرفیت 65 نفر در مجموعه خود دارد که با انواع غذاهای ایرانی و سنتی از مسافران پذیرایی می‌کند؛ بنابراین برای وعده‌های غذایی نیازی به مراجعه به رستوران‌های سطح شهر ندارید.

دسترسی خوب به امکانات و جاذبه‌های شهر تبریز

دسترسی خوب به امکانات و جاذبه‌های شهر تبریز

هتل سارای از نظر موقعیت مکانی در خیابان مدرس (بهادری سابق) و روبه‌روی مسجد کبود قرار دارد. موقعیت خوب این هتل و نزدیکی به مسیرهای اصلی شهر باعث می‌شود تا بتوانید به‌راحتی به اماکن گردشگری و تفریحی شهر دسترسی داشته باشید. علاوه‌برآن در نزدیکی هتل و بافاصله محدود از آن چند مرکز خرید، ستوران و کافی‌شاپ نیز وجود دارد تا باتوجه‌به سلیقه خود از آن‌ها خرید کنید.

سخن اخر

قیمت رزرو و اقامت در اتاق‌های هتل سارای تبریز باتوجه‌به امکانات و خدمات مناسب آن، موقعیت، کیفیت هتل و مواردی ازاین‌قبیل بسیار مناسب است. درعین‌حال خدماتی بیشتر از هتل‌های سه ستاره دارد تا با اطمینان خاطر از اقامت در آن لذت ببرید و هزینه کمتری بپردازید.

منبع: علی بابا

752203