حسین سیمایی صراف:

از تجربیات بدست آمده در مدیریت امور بهره خواهیم برد

علوم، تحقیقات و فناوری آماده‌سازی آئین‌نامه‌های برنامه هفتم توسعه در حوزه آموزش عالی را یک ضرورت خواند و گفت: قرار نیست کارها در وزارت علوم از اول شروع شود و به طور قطع از تجربیات بدست آمده در مدیریت امور بهره خواهیم برد.

تصویر از تجربیات بدست آمده در مدیریت امور بهره خواهیم برد

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین سیمایی صراف در نخستین روز آغاز به کار رسمی خود به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه تاکید کرد: باید از ریل‌گذاری‌های انجام شده در گذشته بهره بگیریم و از تجربیات مدیران استفاده کنیم.

وی افزود: قرار نیست هر کاری را از ابتدا مجدد شروع کنیم، بطور قطع از مسیری که ایجاد شده و از تجربیاتی که به دست‌آمده در مدیریت امور بهره خواهیم برد.

وزیر علوم ضمن تأکید بر ضرورت آماده‌سازی آئین‌نامه‌های برنامه هفتم توسعه در حوزه آموزش عالی، از معاونان وزارت علوم خواست برنامه‌های اولویت‌دار و آنی حوزه خود را که در دست اجرا دارند، لیست کرده و ارائه کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس اولویت‌بندی اقدامات خود را برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد، افزود: در روزهای آینده به صورت اختصاصی با یکایک معاونان جزئیات امور را بررسی کرده و منطبق بر اولویت‌ها اقدام خواهدکرد.

سیمایی صراف همچنین با اشاره به پیشرفت‌هایی که تاکنون در حوزه آموزش عالی کشور حاصل شده، تصریح کرد: به طور حتم توفیقات به‌ دست آمده باعث افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید برای توسعه این پیشرفت‌ها همه تلاش مضاعف کنیم.

بر اساس این گزارش، محمدعلی زلفی‌گل وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری نیز که در این جلسه حضور داشت، گزارش اقدامات انجام شده در دوره مدیریتی خود به همراه پیشنهاداتی به وزیر جدید ارائه کرد.

منبع: ایرنا

752169