مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین خبر داد:

موافقت با اعمال ۵٠ درصد مزد شغل کارگران شهرداری ها

وحید درگی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: موافقت کمیته طرح طبقه بندی کارگری استان با اعمال ۵٠ درصد مزد شغل کارگران در قالب فوق العاده بازارکار
تصویر موافقت با اعمال ۵٠ درصد مزد شغل کارگران شهرداری ها

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ وحید درگی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین خاطر نشان کرد: طرح طبقه بندی مشاغل کارگری شهرداری ها در سال ۷۲ به تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وقت رسیده است و از آن تاریخ تاکنون که بیش از سه دهه می گذرد صرفاً در سال ۹٠ جدول مزد شغل کارگران اصلاح و افزایش یافته بود.

وی افزود: این افراد تنها از افزایش سالیانه ابلاغی وزارت تعاون برخوردار می شدند که در سنوات اخیر به منظور ارج نهادن به انتظارات کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری ها و ایجاد انگیزه و افزایش حقوق و مزایای آنان موضوع ارتقای معیشت کارگران در دستور کار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: با بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی موجود در طرح و جمع بندی اطلاعات مورد نیاز از کارگران شهرداری های استان، در نهایت کمیته مذکور با پرداخت ۵٠ درصد‌ مزد شغل کارگران در قالب فوق العاده مذکور مشروط بر تامین منابع مالی از سوی شهرداری های استان موافقت‌ کرد.
درگی در پایان افزود: مشمولین این طرح کلیه کارگران شهرداری‌های استان اعم از رسمی، قراردادی و کارگران بخش خصوصی طرف قرارداد با شهرداری ها خواهند بود.

741419