حضور فعال هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی در نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: هنرمند و صنعتگران صنایع‌دستی استان، در نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد خراسان جنوبی که به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی در بیرجند برپا شده است، حضور فعال دارند.
تصویر حضور فعال هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی در نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان جنوبی

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی شاه‌وردی روز یکشنبه 28 مردادماه 1403 بیان کرد: 12 غرفه نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان که با محوریت کارآفرینی اجتماعی عصر روز شنبه 27 مردادماه 1403 در محل بازارچه فرهنگسرای شهر بیرجند افتتاح شد، مربوط به صنایع‌دستی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: این نمایشگاه در قالب ۲۲ غرفه با مشارکت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره‌کل ورزش و جوانان، استانداری، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و شهرداری برپا شده است.

او ادامه داد: معرفی و شناساندن توانمندی‌های صنایع‌دستی و گردشگری، عملکرد و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان، ارائه خدمات مشاوره به جوانان و برپایی ایستگاه سلامت و تندرستی، غرفه‌های کارآفرینی و اشتغال‌پذیری از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

شاه‌وردی گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز، تا ۲۹مرداد از ساعت ۱۸ الی ۲۱ عصر به روی علاقه‌مندان در محل فرهنگ‌سرای بزرگ بیرجند باز است.

منبع: میراث‌آریا

741306