به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، فاطمه صنعتی -مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم- با اعلام این خبر افزود: راههای ارتباطی برای ثبت شکایات و درخواستهای شهروندان سامانههای سازمان بازرسی کل کشور، سامانه مردمی دولت (سامد)، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، پورتال سازمان و تلفن گویاست.
وی ادامه داد: پس از ثبت شکایت در صورت مرتبط بودن خواسته بدواً به صورت تلفنی و مراجعه حضوری سعی در رفع مشکل متقاضی میشود و در صورت عدم ارتباط موضوع با سازمان، ذینفع جهت سیر مراحل از طرق دیگر ارشاد و راهنمایی میشود.
صنعتی تصریح کرد: تهیه و ابلاغ نامههای هشداری به کلیه معاونان، مدیران و مدیران عامل شرکتهای تابعه در خصوص موضوعات مختلف به منظور تأکید و لزوم رعایت قوانین و مقررات و دستورالعملها و آیین نامههای سازمان از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مدیریت به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.
وی اظهار کرد: تلاش داریم با نظارت برحسن اجرای ضوابط و مقررات بر اساس مفاد مجموعه قوانین و مقررات مناطق آزاد و تکریم ارباب رجوع رضایتمندی مراجعین را فراهم سازیم.
صنعتی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان بازرسی با حضور در معاونتها و مدیریتهای سازمان جهت بررسی عملکرد بخشهای مختلف، به صورت موردی نیز به تهیه گزارش میپردازند تا حداکثر بهرهوری در روند ادرای و صیانت از حقوق شهروندان انجام شود.
منبع: ایسنا