پارادوومیدانی‌کار پارالمپیکی:

امیدوارم با شرایط موجود بهترین عملکرد را داشته باشم

پارادوومیدانی‌کار پارالمپیکی کشورمان گفت: شرایط تمرینی خوب بود، قبل از اعزام یک سفر زیارتی به مشهد داشتیم؛ همه ورزشکاران دوست دارند بهترین رکورد را ثبت کنند و خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنند، امیدوارم با شرایط موجود بهترین عملکرد را داشته باشم.
تصویر امیدوارم با شرایط موجود بهترین عملکرد را داشته باشم

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علیرضا مختاری، پارادوومیدانی‌کار پارالمپیکی کشورمان در خصوص شرایط آمادگی خود برای مسابقات پاریس اظهار داشت: بعد از مسابقات جهانی ژاپن وارد یک دوره بدنسازی سنگین شدیم، کمی آسیب‌دیدگی داشتم اما با حمایت تیم پزشکی باشگاه گیتی‌پسند وضعیت بهتری دارم.

وی افزود: شرایط تمرینی خوب بود، قبل از اعزام یک سفر زیارتی به مشهد داشتیم؛ همه ورزشکاران دوست دارند بهترین رکورد را ثبت کنند و خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنند، امیدوارم با شرایط موجود بهترین عملکرد را داشته باشم.

مختاری تصریح کرد: تنها مدال‌آور المپیک و پارالمپیک توکیو بودم، متأسفانه هیچ‌گونه حمایتی در این مدت انجام نشد، چه از طرف اداره کل و چه از طرف استانداری؛ باشگاه سپاهان حمایتی داشت که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

پارادوومیدانی‌کار اصفهانی گفت: استانداری خوزستان به مدال‌آوران این استان وعده اهدا ۵ هکتار زمین را داده است و از نظر پاداش نیز مبالغ ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده‌ است، نمی‌دانم چرا چنین اتفاقاتی در استان اصفهان انجام نمی‌شود؟

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا با وجود این همه شرکت صنعتی در اصفهان مشکل اشتغال قهرمانان حل نمی‌شود؟ ۶ ورزشکار اصفهانی به پاریس اعزام می‌شویم اما یک بنر در سطح شهر برای معرفی ما به مردم وجود ندارد.؛ شهرداری حمایت‌های خود را انجام داده است و انتظار من از اداره کل است.

مختاری گفت: از مراسم شورای‌عالی ورزش استان ۳ هفته می‌گذرد اما مبلغی که قرار بود واریز شود، هنوز واریز نشده است، در حال حاضر به این مبلغ نیاز داشتیم تا مکمل‌ها و موارد موردنیاز را تهیه کنیم و بعداً دیر خواهد بود.

منبع: فارس

741284