اعلام زمان اعزام کاروان ایران به بازی های پارالمپیک پاریس

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های پارالمپیک پاریس ضمن تشریح وضعیت تیم های شرکت کننده در این دوره از بازی ها گفت: برخی رقابت ورزشکاران قبل از مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد.
تصویر اعلام زمان اعزام کاروان ایران به بازی های پارالمپیک پاریس

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محمد پولادگر سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های پارالمپیک امروز در نشست خبری که در محل کمیته برگزار شد در مورد آخرین وضعیت این کاروان برای اعزام به پاریس توضیح داد.

پولادگر در آغاز نشست خبری خود با یادآوری اینکه بازی های پارالمپیک از ۷ شهریور آغاز می شود، گفت: البته رقابت برخی رشته ها پیش از افتتاحیه آغاز می شود، کاروان ایران جمعه آینده عازم پاریس می شود.

پولادگر تاکید کرد: در ۵ رشته در هر دو بخش مردان و زنان نماینده داریم، در مجموع ۶۵ ورزشکار داریم، این دوره بازی ها با حضور ۴۴۰۰ ورزشکار از سراسر جهان که در پاریس حضور دارند و رقابت های خود را در ۲۰ استادیوم برگزار می کنند، انجام خواهد شد.

سرپرست کاروان ورزش ایران با تاکید بر اینکه همه اعضای کاروان همزمان اعزام می شوند، تصریح کرد: برای بازگشت اما به گونه ای تدارک دیده شده که در سه گروه باز گردند.

پولادگر تاکید کرد: کاروان ایران با نام فرزندان ایران و شعار ایمان، ایثار و افتخار در بازی های پاریس شرکت می کند، همزمان با حضور کاروان ایران در بازی های پارالمپیک مناسبت های مذهبی داریم و انتخاب شعار بر همین اساس بوده است.

سرپرست کاروان ورزش ایران در ادامه به رشته های اعزامی اشاره کرد و گفت: پاراتیراندازی، پارادوومیدانی، گلبال، والیبال نشسته، پاراتیروکمان، پاراجودو، پاراتکواندو، پاراکانو و پاراوزنه برداری رشته های اعزامی هستند.

منبع: مهر

740874