حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی حمله کرد

حزب الله لبنان از هدف قرار دادن چند موضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

تصویر حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی حمله کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، حزب ‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که با انجام حملات توپخانه‌ای پایگاه «رویسات العلم» را در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» مستقیماً هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین از هدف قرار دادن پایگاه «حدب یارون» خبر داد.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که با پهپادهای هجومی تجهیزات جاسوسی در پایگاه «جل العلام» را هدف قرار داده و آنها را تخریب کرده است.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد که «حسین ابراهیم کساب» رزمنده آن در جریان حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک موتور سیکلت در شهر صور به شهادت رسیده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌ یا زخمی شده اند.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

در این میان، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.

رسانه های صهیونیستی اعتراف کرده اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

منبع: ایرنا

741200