دولت چهاردهم اولین دولت بدون جهت گیری سیاسی

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس گفت: امروز بعد از سی و چند سال، دولت آقای پزشکیان اولین دولتی است که با جهت گیری سیاسی کابینه خود را معرفی نکرد بلکه به عنوان وفاق ملی از همه جریان های فکری استفاده کرده است.

تصویر دولت چهاردهم اولین دولت بدون جهت گیری سیاسی

به گزارش سایت خبری پرسون، روح الله عباسپور در جلسه علنی امروز شنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات کابینه دولت چهاردهم گفت: امروز قاطبه نمایندگان آمادگی داشتند تا از دکتر پزشکیان به دلیل صداقت و انقلابی بودنش مخصوصا نطق اخیری که داشته، دفاع کنند.

وی افزود: در روز تحلیف وقتی دکتر پزشکیان صحبت میکرد و به بخش حمایت از جبهه مقاومت و غزه رسید، شهید هنیه با ذوق و شوق آنچنانی جهت تشویق و استقبال از صحبت های رئیس جمهور دست می زد و وقتی برنامه تمام شد، هنیه به من اشاره کرد که دکتر پزشکیان را نگه دار و رئیس جمهور را در آغوش گرفت و تقدیر کرد.

وی گفت: من هم به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس از جهت گیری رئیس جمهور سپاسگزارم؛ بزرگترین حوادثی که در این کشور رخ داده، اگر به موفقیت رسیده، در گروی انسجام و همدلی بوده است.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس افزود: بزرگترین حادثه تاریخی ما انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) بود اگر در دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی به موفقیت رسیدیم، به دلیل وفاق و همدلی و هم افزایی بود.

عباسپور تصریح کرد: امروز بعد از سی و چند سال، دولت آقای پزشکیان اولین دولتی است که با جهت گیری سیاسی کابینه خود را معرفی نکرد بلکه به عنوان وفاق ملی از همه جریان های فکری استفاده کرده است.

وی گفت: زمانی وفاق ملی مد نظر پزشکیان شکل می گیرد که ما مجلسی ها هم تن به وفاق ملی بدهیم و در انتخابمان جریانی و سیاسی فکر نکنیم در غیر این صورت به وفاق ملی آسیب می زنیم که جزء الزامات جامعه ماست

وی تاکید کرد: اگرچه اقتصاد اولویت است اما مسائل اجتماعی و فرهنگی هم مهم است امروز بهداشت و درمان ذیل یک مسأله امنیتی در کشور است؛ حوزه وزارت دفاع هم جزو اولویت های کشور است و باید به همه اینها توجه کنیم

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس افزود: اینکه پزشکیان می گوید برنامه هفتم اولویت من است، نه یک ضعف که یک قوت برای دولت و مجلس است.

منبع: ایرنا

741177