مهر تایید آمریکا بر جنایات اسرائیل در غزه

جنبش حماس فلسطین اعلام کرد موافقت دولت آمریکا با فروش میلیاردها دلار تسلیحات به رژیم صهیونیستی تاییدی بر این امر است که واشنگتن شریک جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه است.

تصویر مهر تایید آمریکا بر جنایات اسرائیل در غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، این جنبش اعلام کرد موافقت دولت آمریکا با فروش تسلیحات نظامی به رژیم صهیونیستی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد دلار در چارچوب حمایت نامحدود از رژیم صهیونیستی و پذیرش کامل رفتار وحشیانه این رژیم است که قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد.

سه شنبه شب پنتاگون اعلام کرد «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا با فروش تجهیزات مختلف نظامی به رژیم صهیونیستی اعم از جنگنده‌های اف۱۵، موشک‌های پیشرفته هوا به هوا، گلوله‌های تانک و قطعات تاکتیکی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد دلار موافقت کرده است.

حماس امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای تأکید کرد حمایت‌های مالی و نظامی مستمر دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی مجدداً تأیید می‌کند که این رژیم شریک کامل در جنگ نسل‌کشی، پاک‌سازی قومی و قتل‌عام‌های وحشیانه علیه مردم فلسطین است.

به نقل از سایت خبری المنار، حماس در این بیانیه اعلام کرد اقدامات حمایتی و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی در جنایات و تخلفاتش و نادیده گرفتن قوانین بین‌المللی، امنیت و پیروزی را برای این رژیم تضمین نخواهد کرد و ملت فلسطین، جهان عرب و اسلام و آزادگان جهان با این رژیم و جنایات آن مقابله خواهند کرد تا زمانی که از سرزمین فلسطین بیرون شود.

منبع: ایسنا

740966