همزمان با تشکیل هیئت رییسه جدید شورای شهر اقبالیه

درخواست از شهردار اجابت از شورای شهر/ تعامل شهرداری و شورای شهر اقبالیه در کشور نظیر ندارد.

مهندس میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه عنوان کرد: شهرداری به همکاری و تعامل با شورا نیاز مبرم دارد و با توجه به وضعیت موجود این تعامل خصوصاً در مورد رفع مشکلات املاکی، تکمیل پروژه های نیمه کاره و جذب سرمایه گذار جهت توسعه همه جانبه باید بیش از پیش افزایش یابد.
تصویر درخواست از شهردار اجابت از شورای شهر/ تعامل شهرداری و شورای شهر اقبالیه در کشور نظیر ندارد.

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ در پی انتخاب هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر اقبالیه، شهردار و معاونت خدمات شهری، مدیر حراست، مسئولین مالی و اداری شهرداری ضمن حضور در محل شورای اسلامی شهر اقبالیه با رئیس دیدار و گفتگو کردند.

شهردار اقبالیه ضمن تبریک انتخاب هیأت رئیسه جدید و تقدیر از زحمات هیأت رئیسه ی قبلی شورا گفت: شهرداری به همکاری و تعامل با شورا نیاز مبرم دارد و با توجه به وضعیت موجود این تعامل خصوصاً در مورد رفع مشکلات املاکی، تکمیل پروژه های نیمه کاره و جذب سرمایه گذار جهت توسعه همه جانبه باید بیش از پیش افزایش یابد.
مهندس سلمانی گفت: یکی از مشکلات عمده شهرداری ها با عنایت به وضعیت اقتصادی موجود، کاهش چشم گیر درآمد است که امیدواریم با تدبیر و همکاری شورای محترم، راه های درآمد زایی جدیدی جهت بهبود وضعیت مالی شهرداری در نظر گرفته شود.

تعامل و همکاری بین شورا و شهرداری بیش از پیش شود

اعضای شورای شهر اقبالیه

رضا رحیم لو رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه نیز ضمن عرض خوش آمد به شهردار و هیئت همراه، گفت: بنده به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر اقبالیه از زحمات شبانه روزی شهردار محترم تشکر و قدردانی می کنم و این قول مساعد را می دهم که تعامل و همکاری بین شورا و شهرداری بیش از پیش شود.
رحیم لو تصریح کرد: اولویت نخست شورا در این برهه رفع گره های مالی و اولویت بندی پروژه ها جهت تکمیل آنها است و در این راستا تمام تلاش خود را جهت فعال تر کردن کمیسیون ها و حل مشکلاتی که در توان شورا است انجام می دهم و انتظار داریم شهردار محترم نیز همچون گذشته در چارچوب مصوبات شورا عمل نماید.
وی ادامه داد: اصلاح نگاه مردم منوط به درک عمیق، دقیق و واقع بینانه متقابل شورا و شهرداری از یکدیگر است.

شهرداری و شورا رسالت مشترکی دارند

رضا رحیم لو بیان داشت : شهرداری و شورا رسالت مشترکی دارند و در این راستا باید ضمن تقویت و ایجاد انگیزه در پرسنل ، به فضل الهی و دعای خیر مردم، با همت جهادی و حفظ و صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی در عملکردمان، توفیق کسب رضایت مندی مردم برای ما محقق شود تا در ادامه این مسئولیت‌هایی که به پشتوانه اعتماد مردم اخذ کردیم، شرمنده شهروندان و روح ملکوتی شهدا نشویم.
وی با تاکید بر اینکه جهت تکمیل و راه اندازی پروژه ها باید اولویت بندی صورت گیرد، ادامه داد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهر سرعت گیرد و به طور ویژه دنبال شود.

740848