یک منبع آگاه به العالم خبر داد:

ترور هنیه بر اثر انفجار بمب صورت نگرفته است

یک منبع آگاه در گفت وگو با العالم گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس با موشک حامل مواد منفجره شدید، با همکاری آمریکا و با سوء استفاده از فضای یک کشور منطقه صورت گرفته است.
تصویر ترور هنیه بر اثر انفجار بمب صورت نگرفته است

به گزارش سایت خبری پرسون، این منبع آگاه به العالم اظهار داشت: ترور رییس دفتر سیاسی حماس در تهران بر اثر انفجار بمب صورت نگرفته بلکه با موشک حامل مواد منفجره شدید رخ داده است.

وی تصریح کرد: ترور هنیه با استفاده از یک موشک سبک وزن با کلاهک انفجاری قوی انجام شد، بدنه این موشک نیز از مواد غیرفلزی بوده است.

این منبع افزود: شلیک موشک از بیرون ایران و از یک کشور دیگر بوده است. موشک از یکی از کشورهای منطقه شلیک شده و در واقع در این ترور از فضای یکی از کشورهای منطقه سوء استفاده شده است.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: امریکا در طراحی و اجرای این عملیات با رژیم صهیونیستی مشارکت داشته است.
وی افزود: بحث نفوذ امنیتی و بمب گذاری مطرح نبوده و هیچ کس در این رابطه دستگیر نشده است، این مباحث ساخته پرداخته دشمن است و صحت ندارد.

این منبع مطلع گفت: دشمن با این عملیات می خواست از طریق ترور یک رهبر سنی مذهب، رابطه بین شیعه و اهل سنت را تخریب و بین ایران و محور مقاومت شکاف ایجاد کند.

وی اظهار داشت: ایران قطعا پاسخ این ترور را خواهد داد، پاسخ ایران امنیتی نخواهد بود بلکه پاسخ نظامی، متناسب، موثر و غافلگیرانه خواهد بود.

این منبع آگاه در خصوص پاسخ انتقامی ایران گفت: هنگام اجرای عملیات، هر کشوری که در دفاع از رژیم صهیونیستی جلوی این عملیات را بگیرد، به مثابه مشارکت در هجوم علیه ایران تلقی می شود.

منبع: همشهری

740649