توضیحات سرتیپ سیاری درباره پاسخ به ترور شهید هنیه

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با گروه رسانه‌ای چین، تاکید کرد که «به طور قطع» به ترور شهید اسماعیل هنیه پاسخ خواهیم داد.

تصویر توضیحات سرتیپ سیاری درباره پاسخ به ترور شهید هنیه

به گزارش سایت خبری پرسون، سرتیپ حبیب‌الله سیاری که برای شرکت در گردهمایی نظامیان خارجی شیانگشان به پکن سفر کرده است، در مصاحبه‌ای با تلویزیون ملی چین بر پیشرفت‌هایی دفاعی تهران پس از انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های غربی‌ها اشاره و اضافه کرد: ما مخالف دخالت کشورهای خارجی در مسائل خاورمیانه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از آموزش نیروها و تامین تجهیزات نظامی بخش‌های زمینی، دریایی و هوایی ارتش ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشورهای غربی صورت می‌گرفت، تصریح کرد: ما در شرایط کنونی توانسته‌ایم آموزش نیروی‌های نظامی خود را در داخل کشور انجام دهیم و گامی‌های بزرگی در زمینه‌های تولید تجهیزات نظامی برداشته‌ایم.

سرتیپ سیاری با تاکید بر اینکه ایرانی کنونی می‌تواند بر تسلیحات تولید داخلی متنوع خود تکیه کند، تصریح کرد: تهران بارها اعلام کرده است که ما به همراهی سایر کشورهای منطقه قادر به حفظ امنیت منطقه‌ای هستیم و نیازی به حضور کشورهای دیگر از هزاران کیلومتر دورتر نیست.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید داشت: آن کشورهایی که از خارج از منطقه در امور امنیتی ما دخالت می‌کنند باید بدانند که حضورشان فقط هرج و مرج ایجاد می‌کند.

منبع: ایرنا

765051

سازمان آگهی های پرسون