حضور ۲ هزارو ۶۵۰ در دوره های آموزشی شهرک های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: امسال ۱۵۰ دوره آموزش مدیریتی، کارآفرینی، تخصصی و مهارتی با حضور ۲ هزارو ۶۵۰ فعال عرصه اقتصادی و صنعتی شامل مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان برگزار شد.
تصویر حضور ۲ هزارو ۶۵۰ در دوره های آموزشی شهرک های صنعتی قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا صفاری روز یکشنبه اظهار کرد: این آموزش ها در راستای توسعه صنایع کوچک، بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی، اعضا خوشه ها و شبکه های کسب و کار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۲۳ هزار نفر ساعت، دوره آموزش مدیریتی، مهارتی، کارآفرینی و آموزش‌های مجازی با حضور ۲ هزارو ۶۵۰ فعال عرصه اقتصادی و صنعتی شامل مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین اعضای خوشه های کسب و کار در سطح استان برگزار شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی، تاکید کرد: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی کوچک، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحدهای صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه قوانین و مقررات، بهینه سازی مصرف انرژی، توسعه منابع انسانی، دوره های مهارتی تخصصی و دوره های عملی و حین کار برای واحدهای صنعتی برگزار شده است.

براین اساس، تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ دوره آموزشی برای ۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر با حمایت شرکت شهرک های صنعتی قزوین با واحدهای صنعتی مستقر در این استان برگزار شده است.

منبع: ایرنا

587173