پرداخت نقدی عوارض ساخت و ساز با 35 درصد تخفیف برای مالکان

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال جاری طبق مصوبه شورای اسلامی شهر در صورتی که مالکان به‌صورت نقدی عوارض ساخت‌وساز را پرداخت کنند، از ۳۵ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.
تصویر پرداخت نقدی عوارض ساخت و ساز با 35 درصد تخفیف برای مالکان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ابوالفضل قربانی، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال جاری طبق مصوبه شورای اسلامی شهر در صورتی که مالکان به‌صورت نقدی عوارض ساخت‌وساز را پرداخت کنند، از ۳۵ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند و این یک فرصت خوب برای فعالان این حوزه است.

وی افزود: این تخفیف نیز زمان‌دار است و در صورت طولانی‌شدن، مالک از این شرایط بهره‌مند نخواهد شد.

قربانی تاکید کرد: در صورتی که مالکان تمایل به پرداخت اقساطی باشند، رقم تسهیلاتی که دریافت می‌کنند، به‌صورت متغیر خواهد بود، از این‌رو مالکان با مراجعه به شهرداری و جداول آن (بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر) می‌توانند از تخفیف‌های لازم بهره‌مند شوند یا به صورت اقساطی پرداخت کن

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مالکان همزمان نمی‌توانند از تخفیف ۳۵ درصدی و پرداخت قسطی استفاده کنند، همچنین تخفیف و تقسیط بر اساس خود انتخاب شهروندان برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال تلاش برای دریافت وام از بانک برای عوارض ساخت‌وساز مالکان هستیم و با این اقدام، مالکان اقساط خود را به بانک‌ها پرداخت می‌کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: کمیته‌های نظارتی هر یکشنبه به‌صورت چرخشی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهروندان با مراجعه به سایت شورای اسلامی شهر به نشانی shora.isfahan یا اپلیکیشن «اصفهان من» می‌توانند از زمان‌های برگزاری کمیته‌های نظارتی شورای اسلامی شهر در مناطق مطلع شوند.

منبع: شهرداری

729650