قاسم زاده :

آغاز ارائه بسته تشویقی ساخت ساز در اصفهان

شهردار اصفهان با بیان اینکه بسته تشویقی ساخت‌وساز از امروز آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک به حوزه مسکن که به‌ تبع آن شغل‌های زیادی رونق می‌گیرد، شاهد افزایش ساخت‌وسازها در شهر باشیم.
تصویر آغاز ارائه بسته تشویقی  ساخت ساز در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون،از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده امروز _شنبه دوازدهم خرداد_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان برای رونق ساخت‌وساز، لایحه پیشنهادی شهرداری برای بسته تشویقی را مصوب کرد.

وی افزود: این بسته تشویقی کمک می‌کند تا کسانی که تصمیم بر احداث مسکن دارند، بتوانند با شرایط و تسهیلات بهتری از امکانات شهرداری اصفهان استفاده کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بسته تشویقی ساخت‌وساز از امروز آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک به حوزه مسکن که به تبع آن شغل‌های زیادی رونق می‌گیرد، شاهد افزایش ساخت‌وسازها در شهر باشیم.

قاسم‌زاده تاکید کرد: در این بسته تشویقی تخفیف و تقسیط، همچنین در بافت فرسوده افزایش سطح اشغال و طبقه مازاد پیش‌بینی شده است و شرایط فوق‌العاده‌ای برای افرادی که تصمیم بر ساختمان‌سازی دارند، به وجود آمده است.

وی ادامه داد: جزئیات این بسته تشویقی به‌زودی از رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما از امروز روی سامانه‌های شهرداری بارگذاری شده است و اعمال خواهد شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: هفته گذشته چندین پروژه در محدوده آرامستان باغ رضوان افتتاح شد که بیشتر این پروژه‌ها همچون نیروگاه خورشیدی و منبع ذخیره آب، زیست‌محیطی بود؛ امیدواریم با همین روند مشکلات این حوزه را کاهش دهیم و شرایط زندگی بهتر مردم در نصف‌جهان را فراهم کنیم.

منبع: ایمنا

680724