حماس به بمباران مدرسه غزه واکنش نشان داد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه‌ای در واکنش به بمباران مدرسه «حمامه» شهر غزه که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر منجر شده است، اعلام کرد دشمن صهیونیست بر ادامه نسل‌کُشی از طریق هدف قرار دادن غیرنظامیان اصرار دارد.

تصویر حماس به بمباران مدرسه غزه واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد حمله جنایتکارانه جنگنده‌های ارتش رژیم فاشیستی صهیونیستی به مدرسه حمامه در محله شیخ رضوان در غزه که هزاران آواره فلسطینی در آن اسکان داده شدند و طی آن طبق آمار ۱۷ آواره بی‌گناه به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگه زخمی شدند، بیانگر اصرار کابینه تروریستی صهیونیستی بر ادامه نسل‌کشی وحشیانه در غزه و به چالش کشیدن همه ارزش‌ها و قوانین بین‌المللی با هدف قرار دادن غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان، کودکان و افراد سالخورده است.

در ادامه بیانیه آمده است: ارتش اشغالگر و فاشیست صهیونیستی به ادعاهای دروغین خود مبنی بر استفاده از مراکز غیرنظامی همچون مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز اسکان آوارگان برای اهداف نظامی ادامه می‌دهد و این ادعاهای دروغین را بهانه‌ای برای هدف قرار دادن غیر نظامیان بی‌گناه قرار می‌دهد.

حماس ضمن هشدار درباره ادامه سیاست‌های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی با هدف قتل و کشتار، ایجاد رعب و وحشت، تسلیم کردن فلسطینیان و وادار کردن آنان به کوچ از سرزمین خود زیر بار حملات، جنایات، نسل‌کشی و جنگ گرسنگی، خواستار تحرک فوری جامعه جهانی برای برملا کردن دروغ‌ها و ادعاهای دشمن و بازخواست اشغالگران به خاطر جنایات فجیع و ضد بشری علیه فلسطینیان شد.

رژیم اشغالگر روز شنبه با بمباران مدرسه «حمامه» در محله «شیخ رضوان» در غزه، ۱۷ نفر از فلسطینیان را به شهادت رسانده و چندین نفر دیگر را زخمی کرد.

منبع: ایسنا

729302