افتتاح ساختمان «شهید حسین امیرعبداللهیان» در دانشگاه تهران

ساختمان جدید مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان با عنوان «شهید حسین امیرعبداللهیان» در دانشگاه تهران به بهره برداری رسید.
تصویر افتتاح ساختمان «شهید حسین امیرعبداللهیان» در دانشگاه تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران (ساختمان شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان)، گفت: امروز اگر می‌خواهیم توسعه منابع انسانی به صورت واقعی اتفاق بیفتد، نیازمند این هستیم که در دوره‌های مشخصی، بازآموزی حرفه‌ای صورت گیرد.

رییس دانشگاه تهران افزود: حتی اگر ورودی‌های منابع انسانی در دستگاه‌ها از بهترین‌ها هم باشند، با توجه به تحولات سریع که در پی عرضه فناوری‌های جدید اتفاق می‌افتد، به آموزش مدیران و کارکنان برای آشنایی با فناوری‌های جدید نیازمند هستیم.

وی ارتقای فضای فیزیکی مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران را بستری برای آمادگی بیشتر جهت گسترش قعالیت‌های این مرکز و ارتقای محتوایی فعالیت‌های آن دانست و گفت: هر چند وظیفه اصلی این مرکز، ارائه خدمات علمی به کارکنان و مدیران دانشگاه تهران است ولی ارائه خدمات خود را به دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور تسری داده است.

رییس دانشگاه تهران تاکید کرد: انتظار داریم مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران، مرکزیتی برای آموزش‌های حرفه‌ای منابع انسانی کلیه دستگاه‌های کشور پیدا کند.

وی با بیان اینکه «روش‌های سنتی آموزش مدیران و کارکنان چندان کارساز نیست»، بیان داشت: روش‌های جدید آموزشی که بیشتر روش‌های مشارکتی است، در دستور کار قرار گیرد. انتظار می‌رود در این فضای آموزشی، قضایای واقعی اداری را در راستای آموزش مسئله‌محور مطرح کنیم و این آموزش‌ها را به صورت واقعی در خدمت عمل قرار دهیم.

مقیمی با اشاره به نامگذاری ساختمان جدید مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران به نام «شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان»، با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و شهدای خدمت، یادآور شد: شهید دکتر امیرعبداللهیان دانش‌آموخته دانشگاه تهران بود و در دانشکده حقوق و علوم سیاسی نیز تدریس می‌کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، حمیدرضا یزدانی، رییس مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید این مرکز که با حضور رییس دانشگاه، جمعی از اعضای هیات رئیسه و روسای دانشکده‌ها و اعضای هیات علمی دانشگاه تهران برگزار شد، گزارشی درباره روند بازسازی، آماده‌سازی و تجهیز این مرکز ارائه کرد.

منبع: ایسنا

728747