دعای درمان لکنت زبان از دل قرآن

دعا و سخنان امامان و بزرگان دینی جهت باز شدن زبان کودک و بزرگسال را در این مطلب برایتان آماده کرده ایم.
تصویر دعای درمان لکنت زبان از دل قرآن

به گزارش سایت خبری پرسون، دوای تمام درها در دل قرآن نهفته است و میتوان پاسخ هر سوالی را از این کتاب شگفت انگیز بدست آورد، حتی برای شفای بیماری و درمان دردهای جسمی که در مطالب قبلی به آن اشاره شد و حالا با موضوع درمان لکنت زبان با قرآن موضوع را ادامه میدهیم. درمورد دعای لکنت زبان حضرت موسی بسیار سوال شده بود؛ جستجو و بررسی در منابع قابل اعتماد ما را به سوره بنی اسرائیل رساند که میتواند آن را تا حدودی مرتبط به این مسئله دانست و حدیثی درباره روش درمان لکنت زبان کودک با کمک این سوره موجود است که در ادامه می خوانید.

امام صادق(ع) فرمودند:

نوشتن سوره بنی اسرائیل با زعفران و خوراندن آب آن به کودکی که دچار لکنت زبان است یا سخت حرف می زند باعث می شود زبانش به اذن خداوند باز شده و به صحبت می آید.( تفسیر البرهان، ج4، ص 496)

دعای درمان لکنت زبان بزرگسالان و کودکان از دل سوره اسرا

جهت زیاد شدن فهم و قدرت سخنوری

امام صادق (ع) فرمود:

اگر این سوره را در ظرفی بنویسد و به آب بشوید و از آن بنوشد فهم آن شخص زیاد شده سخن بگوید و زبانش بازشود. (البرهان فی تفسیر القرآن مترجم ج8 ص215)

دعا جهت باز شدن زبان کودک

همچین امام صادق (ع) فرمودند:

هر کس سوره اسرا را با زعفران بر ظرفی بنویسد و بشوید و آب آن را به طفلی که زبانش گرفته باشد بخورانند به اذن خدا زبانش گشوده شود و به حرف آید. (البرهان فی تفسیر القرآن مترجم ج8 ص215)

منبع: نمناک

728664