دعای افزایش درآمد و فروش بیشتر

دعاهایی برای بیشتر شدن برکت و رزق و روزی وجود دارد که به شما برای رسیدن به درآمد و برکت بیشتر کمک زیادی خواهد کرد.
تصویر دعای افزایش درآمد و فروش بیشتر

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر شما هم با جستجوی موضوعاتی همچون دعای افزایش درآمد و سوره ای برای زیاد شدن رزق و روزی به این بخش هدایت شده اید، در ادامه توصیه های قرآن و آیه افزایش مشتری و ثروت را که برای رشد تجارت و سود فراوان بسیار تاثیرگذار است مشاهده خواهید کرد.

احتمالا برخی آیه " اَللَّهُمَّ یَا مُفَتِّحَ الْاَبْوَابْ اِفتَحْ لَنَا خَیْرَ الْبَابِ اَللَّهُمَّ ارْزُقْنَا رِزْقًا حَلَالًا طَیِّبًا وَرِزْقًا وَاسِعًا بِرَحْمَتِکَ یَا اَرْحَمَ الرَّاحِمِینْ " را به شما معرفی میکنند ولی آنچه در ادامه میخوانید برگرفته از سوره های قرآن است.

دعای درآمد زیاد و افزایش درآمد مغازه

با کمک سوره حجر میتوانید زیاد شدن مشتری و به قول برخی، رسیدن مشتری از غیب را شاهد باشید.

اگر فروشنده کالا سوره حجر را بنویسد و بر بازوی خود بندد خرید و فروش او زیاد شود و مردم علاقمند می شوند که با او داد و ستد و معامله کنند و به اذن خداوند روزی او زیاد شود مادامی که این نوشته با او باشد. (متن و ترجمه البرهان فی تفسیر القرآن ج8 ص42)

سوره غافر برای افزایش فروش مغازه

هر کس سوره غافر را بنویسد و بر دیوار باغ خود بیاویزد سرسبز و پر محصول خواهد شد و اگر نوشته اش را در مغازه و محل کسب بیاویزند خیرات و خرید و فروش در آن زیاد می شود.(ثواب الاعمال، ص113)

سوره دخان برای رشد تجارت و سود فراوان در کار

اگر تاجر ها و کاسب ها نوشته سوره دخان را در محل کسب خود قرار دهند سود فراوان خواهند کرد و صاحب مال زیاد خواهند شد(تفسیرالبرهان،ج5، ص7)

سوره و دعای زیاد شدن پول

برای رشد تجارت و سود فراوان به این شکل عمل کنید:

هر کس دو آیه «30-29» سوره فاطر را در 4 پارچه پنبه ای نو و پاک بنویسد و در مکان تجارت خود قرار دهد، موجب رشد تجاری او و سود فراوان می شود(المصباح کفعمی، ص456)

دو رکعت نماز بجا آور در هر رکعت پس از قرائت سوره «حمد» 15 بار سوره قریش قرائت شود. و پس از سلام 10 مرتبه صلوات بر محمد و آلش فرستاده شود و پس از صلوات به سجده رفته و بگوید:«اللهم أغنِنی بِفَضلِکَ عَن خَلقِک». (بحارالانوار، ج88، ص359)

ادای قرض و پولدار شدن با قرآن

برای ادای قرض و وسعت رزق و توانگری در روز جمعه (یا پنج شنبه) روزه بگیرد و دو رکعت نماز بخواند و پیش از نماز صدبار صلوات بفرستد و به هر نیت که دارد شروع به نماز نماید و در هر رکعت بعد از فاتحه 11 بار آیه الکرسی، و 25 مرتبه «قل هو الله» و بعد از نماز 41 بار بگوید:«یا وهّاب» و کوشش کند که از اول نماز تا اتمام ختم، سخن نگوید و بعد از فراغ حاجت خود را بطلبد که البته مستجاب می شود. (آیة الکرسی طلسم عظیم القدر، محسن آشتیانی ص107)

سوره و دعای افزایش برکت زندگی

امام باقر (ع) فرمودند:

هر کس سوره توحید را یک بار بخواند مایه ایجاد برکت بر او می شود و هر کس این سوره را دو بار بخواند بر او و خانواده اش برکت داده می شود و اگر آن را سه بار قرائت نماید به او و خانواده و همسایگانش برکت داده می شود. (الکافی، ج2، ص619)

منبع: نمناک

729163